VetleMB Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Oppdaterer tråden litt da jeg har vært lite aktiv i det siste... Tenkte det var greit å holde bilen ute på Bimmers med ny eier Kjøpte denne av MagnusHN i starten av sommerferien 2012, og så langt er jeg veldig fornøyd! Bilen er en 1996 modell, 318iS som har gått 142 000 km og er relativt strøken. I løpet av tiden jeg ikke har vært aktiv har det kommet mer senk og litt mer stickers (Si gjerne din mening!) Og etterlengtet camber! Ting som er gjort: Utvendig: - M3 front - M3 bakfanger - M3-speil - M3 Sideskjørt (ENDELIG blitt kvitt rieger driten) - Bakrutesenker - KW justerbart senkesett - Simons rustfritt eksosanl. fra catalysator og ut - BBS RC 17" 8x17 og 8x17, dekk 215/40 og 215/40 - Justerbart Camberstag i bakstilling - oransje blinklys med US-Blink - Facelift grill - Ny clutch - Simota sportsluftfilter - Gulfilm på spredere (litt usikker på hva jeg syntes om dette enda, kom gjerne med innspill) - Carbon emblem bak (Skal byttes til orginalt, men passer bra med tanke på carbonflippen som sitter på idag) - Sort grill - Bosch Linselykter med lamin-x og nye glass - Div stickers Innvendig: - Svart sportskinn - M3 ratt - M-alu pedaler - Blaupunkt London cd spiller - 12" sub fra JBL med kasse (båndpass) - 2x6*9, 4 veis fra pioneer - Alpine 700W monoblokk - ADS 5 kanals 2400W - M-matter - Shortshift - M girkule m/lys - Sort taktrekk - M-alu fothviler - Midtarmlene i sort skinn - Alu ringer i instrumentpanelet - 7 knappers kjørecomputer - Røde Studs - Grønne Studs (Bilder kommer) Planer for 2013/2014 - EBC Bluestuff NDX bremseklosser - EBC Turbogroove Ventilerte bremseskiver - Koble kjørecomputeren - Ny CD-Spiller - Plastidipp på alle utvendige lister - Nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Se der ja! Endelig kom det en tråd Nå mangler den bare å smake asfalten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Se der ja! Endelig kom det en tråd Nå mangler den bare å smake asfalten! Måtte til! Som nevnt over, så skal denne ligge nedpå bakken bare jeg får ordnet gårdsplassen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Er så flott denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 pen bil.. digger vinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Er så flott denne Ja, ikke dum denne! Det at det er en sedan liker jeg, ikke det at det sitter noen baki der men uansett syntes jeg sedan'en er fin pen bil.. digger vinga Fin den ja, og den carbon "flippen" var prikken over I en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 helt enig Litt i tvil på om jeg skal justere den et hakk lengre opp eller beholde den sånn som den står nå, får se hvordan det blir med et hakk lengre opp Vil ikke ha noe overkill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Interiør update Foto - Magnus Nyeggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Meget fin bil! Og blir enda bedre når du får lagt fronten lenger ned mot bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Meget fin bil! Og blir enda bedre når du får lagt fronten lenger ned mot bakken Takk for det! Du har ikke så verst bil du heller! Hehe, må få denne "slammed" ganske snart, men da må jeg låne garasjen til naboen, for nå skraper det godt når jeg skal parkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Denne her var nesten litt fin, og det kommer fra en som ikke egentlig er så fæn av e36 Gjort mye riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Denne her var nesten litt fin, og det kommer fra en som ikke egentlig er så fæn av e36 Gjort mye riktig Hehe, hver sin smak! Vel gjennomført denne må jeg si ja Mangler litt senk, kompressor og nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Er fin, det er det ingen tvil om men presse på en 1,8l? Er ikke det litt vell dyrt på en slik motor? kanskje det ikke er så dyrt til de motorene, jeg aner ikke:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Er fin, det er det ingen tvil om men presse på en 1,8l? Er ikke det litt vell dyrt på en slik motor? kanskje det ikke er så dyrt til de motorene, jeg aner ikke:. Takk for det! Har ikke gjort store researchen på dette enda, men får se an pris evnt. bytte hele motoren med noe heftigere, men så langt holder det i massevis til mitt bruk, da veistandarden i gjøvik (forsåvidt hele norge) er relativt ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå