Gå til innhold

BMW 320 DAT.M sport. Xdrive


 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Har nettopp kjøpt meg en 2009 modell 320 DAT, M sport,og X drive.

Har kjørt den noen timer å er kjempefornøyd.

Det sitter i dag 17 M felger på. Men fins disse også i 18"

Isåfall hvis noen har noen strøkne felger liggende, helst med noen gode sommer dekk på så er jeg innterisert.

Noen som har noen orginale Xdrive emblemer å selge?

Noen flere som har noen gode tips og triks på bilen så tas det i mot. Legger ved noen bilder av det nye gliset.

cd5hdc5fzbq5rymwdl60.jpg

b0jk6sklvmttopyr7pc0.jpg

27b8b2huyar0a5tqzczj.jpg

kmy7xf0tzjhw5y7620n9.jpg

5t5pufxv8ordv82s2pcy.jpg

ejbmcaeopt1hzgjd95oa.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil! ;) Kjøpte meg en prikk lik en forrige uke jeg også! Eneste synlige forskjell jeg kan se er at jeg har svart helskinn,alu finish innvendig og ikke no takluke.

Jeg er også meget fornøyd hittil. Enest at den ville ha oljeskift med engang og det skal de ha over 2600,- for på GS. Inkl microfilter bytte det da..noe de anbefalte. Syntes det var urimelig dyrt så blir nok ikke å gjøre det der.

Hvordan er det å ha forskjellig dekk dim foran og bak på disse tro? er det bittelitt å gå på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul bil, drev og vurderte en slik en i fjor vår, men valgte å beholde den jeg har. Synes disse er kjempefine biler, gode å kjøre.

Forskjellig dekkdim skal ikke være noe problem, den jeg lurte litt på ville jeg ha 225 foran og 255 bak på.

Er du sikker på det med tanke på X-drive?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul bil, drev og vurderte en slik en i fjor vår, men valgte å beholde den jeg har. Synes disse er kjempefine biler, gode å kjøre.

Forskjellig dekkdim skal ikke være noe problem, den jeg lurte litt på ville jeg ha 225 foran og 255 bak på.

Er du sikker på det med tanke på X-drive?

nope, men var det jeg så på og fikk forespeilet. Så det må sjekkes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vognkortet på den idag.. der står det alternativ hjuldimensjoner på 18 og 19"! Aldri sett før på noen bil.

var 225/35/19 foran og 255/30/19 bak som alternativ. Ser på andre forum at de ofte bruker disse dimensjonene, så da går det vel fint da..X5 har jo forskjellig..

Noen som vet inpresset på disse bilene? gidder ikke skru av hjul for å finne ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^Hehe

Innpresset som står i vognkortet gjelder 7x16 felgene som er ET31.

På 17" og 18" er innpresset 8x17/18 ET34 foran og 8.5x17/18 ET37 dersom det er bredere felger bak.

19" er 8x19 ET37 og 9x19 ET39. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Min har 255-40-17 (94W) Foran, og 255-45-17 Bak.

Det er første gang jeg har sett det er forskjellige dekk dimensjon foran og bak. Hvorfor er det det?

Også da. Disse 17" felgene skal jeg bruke som vinterfelger, og da regner jeg med at vinterdekkene blir av samme dimensjon.

Men jeg er veldig på jakt etter 18" M sport felger som sommerfelger.

Hva blir det beste alternativet her med tanke på inpress, og dekk dimensjon?

Hvis noen har liggende noen strøkne 18" M sport felger, så rop ut.

Gjerne disse.

pc4nufjnl28vi9rkfjrm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...