Gå til innhold

Skiltholdere og klistremerker snart tilbake! Designbidrag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lacost Shorte bare med bimmers i sort merke å ikke for stor skrift,hadde kanskje blitt pent å ikke harry ?

lj7x4eoh6m61grnzucin.jpg

Bare et tips,så ikke dritt slenging :) Alle som møter opp på treff,har på seg det samme hehe

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sånn?

(ps, fant ikke font som lignet noe mer og "sølv" var vist litt vanskelig å få til)

a21t80gnpqhyfsuxk2p8.jpg

ze5ebu2zxwwm940g02j3.jpg

stickers kan jeg prøve imorgen

Skrevet
Lacost Shorte bare med bimmers i sort merke å ikke for stor skrift,hadde kanskje blitt pent å ikke harry ?

[ Bilde ]

Bare et tips,så ikke dritt slenging :) Alle som møter opp på treff,har på seg det samme hehe

En sånn får du ikke på meg om du truer meg med pistol :lol:

Skrevet

[ Bilde ]

Ja nå snakker vi :wink:

Skrevet

Foliemerkene som er bestilt er som på den hvite E34en i headeren over her, www.bimmers.no i arial skrift, og samme med skiltholderene, det er samme design som er kjørt flere runder med tidligere, passer fint med begge størrelsene f.eks. nederst i sidevindu bak. Men er åpen for å få inn andre forslag og legger gjerne andre alternativer til i tillegg. Men vil ikke bestille opp en haug med svære merker uten at det er interesse for det - det koster jo fort litt dette her...

Skrevet

Det kan skape konflikter...Om jeg nicket foran, og noen stirrer på det, så klikker jeg og bare "OE HVA FAEN STIRRERUPÅA?!"

ja jeg spøker men vet ikke...tror nicket kanskje kan være under selve bimmerslogoen på ryggen?

Skrevet

Bra at dette kommer tilbake! Hettegenser og t-skjorte hadde vel vært det beste da det appellerer til de fleste. :)

Syns det hadde vært bedre hvis merkene hadde vært svarte og hvite!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...