babjorn Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Lacost Shorte bare med bimmers i sort merke å ikke for stor skrift,hadde kanskje blitt pent å ikke harry ? Bare et tips,så ikke dritt slenging Alle som møter opp på treff,har på seg det samme hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Sånn? (ps, fant ikke font som lignet noe mer og "sølv" var vist litt vanskelig å få til) stickers kan jeg prøve imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Lacost Shorte bare med bimmers i sort merke å ikke for stor skrift,hadde kanskje blitt pent å ikke harry ?[ Bilde ] Bare et tips,så ikke dritt slenging Alle som møter opp på treff,har på seg det samme hehe En sånn får du ikke på meg om du truer meg med pistol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Lacost Shorte bare med bimmers i sort merke å ikke for stor skrift,hadde kanskje blitt pent å ikke harry ?[ Bilde ] Bare et tips,så ikke dritt slenging Alle som møter opp på treff,har på seg det samme hehe Ja nå snakker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Hettegensern var fet...samme med en piquè trøye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Foliemerkene som er bestilt er som på den hvite E34en i headeren over her, www.bimmers.no i arial skrift, og samme med skiltholderene, det er samme design som er kjørt flere runder med tidligere, passer fint med begge størrelsene f.eks. nederst i sidevindu bak. Men er åpen for å få inn andre forslag og legger gjerne andre alternativer til i tillegg. Men vil ikke bestille opp en haug med svære merker uten at det er interesse for det - det koster jo fort litt dette her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Jeg tar gjerne skilt holder, klistemerke til å ha i ruta f,eks og en t.skjorte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Er det ikke bedre med nick forran å bimmers bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Det kan skape konflikter...Om jeg nicket foran, og noen stirrer på det, så klikker jeg og bare "OE HVA FAEN STIRRERUPÅA?!" ja jeg spøker men vet ikke...tror nicket kanskje kan være under selve bimmerslogoen på ryggen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Bra at dette kommer tilbake! Hettegenser og t-skjorte hadde vel vært det beste da det appellerer til de fleste. Syns det hadde vært bedre hvis merkene hadde vært svarte og hvite! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Her er to bidrag til fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Her er to alternativer til.[ Bilde ] [ Bilde ] Den stemmer jeg for, kjøper den jeg, om det er mulighet for å ha uten glidelås! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Dette er bra ,må ha litt reklame for bimmers ,vi er alt for anonyme. Og vi er langt foran bmwccn . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Skiltplate skulle man jo absolutt hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 glidelås er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå