fanqua Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Har en bekjent som har disse setene stående. Og han spurte meg om hvilken bmw dette kommer fra, evt verdi på disse. Jeg har aldri sett sånne før, så derfor bringer jeg spørsmålet videre til dere bmw guruer! Det står BMW på undersiden av dem, og recaro på nakkestøtta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 ser litt ut som z3 seter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Har spurte det samme på "bimmers of sweden" på facebook, der sa en som hadde hatt 2,8l og M at de ikke var fra z3... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Bmw lager sjelden så stygge seter. Men prøv å finne et delenr da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 det ser ikke ut som noen seter jeg har sett i en bmw noen gang, og de er ihvertfall ikke fra en z3 ! og de er heller ikke fra noen M modell jeg noen gang har sett ! står det bmw på selve setet ? eller står det på understellet ? for det kan jo hende det er ett understell fra bmw for og få de til og passe ? tror ikke dette er bmw seter nei :b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Der sier du noe... Jeg har ikke sett på disse setene selv enda, så kan hende at det bare står på understellet. Ingen som finner ut hva det er på den svenske siden heller... Har bedt han som eier de og sjekke en gang til, og se etter delenummer i tillegg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Synes de var litt snarlik setene i E46 m3 CSL, men har aldri sett en med sånn farge på skinnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 rart det står BMW på hvis du ser på formen og fargen så er det typisk porsche. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gs123 Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 8-serie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 det er ikke 8 serie og ei heller e46 csl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Ingen BMW er levert med så gromme seter. Ser ut som en versjon av Recaro Pole Position uten hullene til 4-punkt. Hva er knotten til? Skulle gjerne hatt slike i min bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Kan knotten være til løsne sperra for å vippe fram setene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Og da hører de i alle fall ikke til en 2-seter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralston Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 er nokk vw beetle RSI seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå