Julianv Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Skal du ha olje på diffen? Raps eller solsikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Tror det blir oliven Hørt at da får man sperrediff etter å ha spint på 1 hjul i ca 10 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Du tar feil! Blir LSD på 70% med ekstra-jomfruolivenolje! Skal du ha sperre, må du gå for kokset selolje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Ah my bad! Er så mye forskjellige oljer ute å går haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Haha jeg dør av dere xD Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Har hørt bananskall skal funke best for diffbrems! bare å prøve, og oppdatere her Julian! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Will do! hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Forbanna møkk helvete. Feil diff.. Er visst et skille i 2000 engang. Forskjell på boltmønster ut til stikkakslinger. 86mm mot 94mm... Dette ødela hele dagen.. wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 jeg fikk en video tilsendt i går... to karer...en fisk...og...orale aktiviteter.. Det ødela min dag. Derfor sendte jeg den til folk på min venneliste så de også kunne bli skadet mentalt.. Torolav933 og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Det fikset seg heldigvis.. De flyttet over stikkakslingene/flensene fra gamle diffen til nye diffen. Igår tok de faktisk diff opp og ned 4(!!) ganger iløpet av dagen. Tok ikke en krone ekstra i arbeid. Sinnsykt fornøyd med Tores Auto Laksevåg. Aldri opplevd lik service noen gang. Når jeg hentet bilen var det en ulyd fra området rundt mellomaksling. Kjørte ned igjen etter stengetid (han fortalte meg at de hadde hobbykveld når jeg hentet bilen), banket på porten og han kommer ut. De kjører bilen rett inn uten å mukke og løsner alle bolter og strammer på nytt, samt bøyer dekselet under bilen til litt. Det lå vist litt ani mellomaksling. Dette er vanvittig bra service med tanke på at de egentlig ikke er på jobb (ingen får betalt for dette, er jo hobbykveld). Og nå har bilen korrekt utveksling, ingen svak dunking fra bakstilling ved giring osv. Bilen er endelig ferdig..(teknisk) De ville også gjerne kode om bilen for meg også, da det plaget han at girkasse-symbolet lyste Så skulle bare komme nedom en dag å få det fikset veldig rimelig Freakshow, Thundercoil og Nytern reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2014 Lite som skjer her, bare nyter bilen for tiden APedersen, kortsluttning, Thundercoil og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Sølv bil med oransje blinkers var faktisk fint! Freakshow og Nytern reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Sølv bil med oransje blinkers var faktisk fint! Tenkte på det samme! Var utrlog flott med oransje blinkers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2014 Takk for det! Veldig fornøyd med looken oransje blinkere gir Har lyst på det på siden og bak og, men har jo nesten helt nye facelift-lamper bak med hvit.. Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå