bmw pat Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Legger ut noen bilder av min 850 Gt3 Racing som desverre bare har stått i garasjen i denne sesongen, pga helsemessige problemer. Bilen har gått en sesong i Gt3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Tøff bil! Håper du får brukt den mer neste år da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Tøff bil men er ikke litt tung ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Drittøff bil! sånn vil jeg også ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Tøff raserbil som jeg fikk sett strekke seg litt på bane i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Tøff bil! Håper du får brukt den mer neste år da Vet ikke om det blir noen neste sesong på meg. Vurderer å legge den ut for salg. Har en dårlig fot, så sliter litt med å clutche. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Den var råååå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Denne var tøff ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Tøff sak! Hvor konkurransedyktig er denne i Gt3? Og som spurt tidligere, hva er vekten? Har en hvit 850i stående utafor her som egentlig burde blitt brukt til det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Prisklasse havner denne i da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Tøff sak! Hvor konkurransedyktig er denne i Gt3? Og som spurt tidligere, hva er vekten?Nå husker jeg ikke nøyaktig vekt i hodet, men forrige eier kjørte i Gt3 og havnet som midt i feltet. Mener å huske at bilen kunne lettest ca 150 kg og fremdeles være innenfor gt3 vekt/effekt forhold. Vekt/effekt reglene er etter hva jeg har forstått forandret i år slik at denne bilen kommer bedre ut. Min plan med bilen var å delta på noen løp å kjøre for "gøy". Hadde da kanskje vektet opp bilen og kjørt gt4, iogmed at jeg ikke har kjørt så mye på bane. Bilen kunne vel også bli kjørt i Bmwcup. Skal du "hevde" deg høyt oppe på resultatlistene i Gt3 i dag, må en nok til med mye dyrere/vassere redskap. Nivået er blitt høyt, og pr i dag er det vel en del Ginetta G50 og Porsche 996 som ligger øverst på resultatlistene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Prisklasse havner denne i da? Rundt 150000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Bilen er lagt ut for salg http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=54&t=238401 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Fantastisk bil! Synd du velger å selge:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå