Gå til innhold

E36 vs E39

Kristiansa
 Share

Anbefalte innlegg

Unnskyld meg, for en jævla teit sammenligning!

Hadde det vært pro's/con's der du sammenligner E46 og E39 hadde jeg skjønt det bedre, men dette ble for dumt.

Svarer det samme som flonoen, bare at jeg legger til at femmeren ser nyere ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, for en jævla teit sammenligning!

Hadde det vært pro's/con's der du sammenligner E46 og E39 hadde jeg skjønt det bedre, men dette ble for dumt.

Svarer det samme som flonoen, bare at jeg legger til at femmeren ser nyere ut.

Vel det fins mange forskjellige smaker i vårt langstrekte land, å e ville bare se hva folk syns om de to. Hvilken du liker best, å hvorfor.

Jeg har E36 selv, å liker de veldig godt når de er coupe med M-tech.

Syns ikke interiøret er det fineste, men det er greit.

E39 har jeg egentlig aldri hatt så stor sans for, men syns de er ganske greie nå etter å sett litt på de, men liker best sedan modellen, men stasjons vognen er grei men vil si sedanen ser best ut. Interiør er veldig fint, men etter e har sett så må du ha et deksel rundt spilleren om du tar en uorginal spiller som en pioneer spiller, med det dekslet rundt syns e ikke det ser så bra ut. Men dette er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ann å sammenligne disse to? Kjørte min første e39 523i 96 mod i dag, (2 år siden sist jeg kjørte e39 EN tur) og må si det var en himmelsk bil å kjøre. Syntes e39'n pissa på 116i'n (2008) mod jeg hadde for 1,5 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36 og E39 er to helt forskjellige modeller. De ble bygget av den samme bilprodusenten, hadde designmessig en felles referanseramme og delte enkelte komponenter, men det er egentlig alt. Konstruksjonsmessig, dynamisk, markedsmessig og prismessig var/er de helt forskjellige.

På den annen side er det nettopp de visuelle likhetstrekkene BMW ønsker at vi skal fokusere på. Det er ikke tilfeldig at de ulike modellseriene har mange felles designelementer. Disse inviterer til en fellesskapsfølelse mellom modellene med alt hva dette betyr for status, mobilitet mellom modellene og identitet. Når BMW ønsker noe annet... eller variasjoner... er dette helt tydelig (som f.eks fronten på den nye 1-serien)... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...