Kristiansa Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Vil bare ta i gang en liten duskjon. Hva er din mening? - Utsende - Ytelse (Her kan du ta M3 vs M5, 318is vs 520, 318is vs 523 det du selv vil) - Interiør Si din mening, liten off topic moro diskusjon. K. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Unnskyld meg, for en jævla teit sammenligning! Hadde det vært pro's/con's der du sammenligner E46 og E39 hadde jeg skjønt det bedre, men dette ble for dumt. Svarer det samme som flonoen, bare at jeg legger til at femmeren ser nyere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansa Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Unnskyld meg, for en jævla teit sammenligning!Hadde det vært pro's/con's der du sammenligner E46 og E39 hadde jeg skjønt det bedre, men dette ble for dumt. Svarer det samme som flonoen, bare at jeg legger til at femmeren ser nyere ut. Vel det fins mange forskjellige smaker i vårt langstrekte land, å e ville bare se hva folk syns om de to. Hvilken du liker best, å hvorfor. Jeg har E36 selv, å liker de veldig godt når de er coupe med M-tech. Syns ikke interiøret er det fineste, men det er greit. E39 har jeg egentlig aldri hatt så stor sans for, men syns de er ganske greie nå etter å sett litt på de, men liker best sedan modellen, men stasjons vognen er grei men vil si sedanen ser best ut. Interiør er veldig fint, men etter e har sett så må du ha et deksel rundt spilleren om du tar en uorginal spiller som en pioneer spiller, med det dekslet rundt syns e ikke det ser så bra ut. Men dette er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Ryddet litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Klarer ikke helt og sammenligne disse bilene på noen måte, e39 er lengre og har dårligere svingradius, men bedre lyd isolering, og er generelt en nyere bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 e36 generelt kjip bil. e39 Behagelig, pen og sportslig rett og slett en konkebra bil med untak at dem ruster like jævlig som e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 E39 sportslig? I forhold til en E-klasse ja, men heh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Går det ann å sammenligne disse to? Kjørte min første e39 523i 96 mod i dag, (2 år siden sist jeg kjørte e39 EN tur) og må si det var en himmelsk bil å kjøre. Syntes e39'n pissa på 116i'n (2008) mod jeg hadde for 1,5 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Nå er 1 og 5-serie i 2 ulike segmenter så det skulle bare mangle.. Komfort = 5-serie, sportslighet = 1-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 E36 og E39 er to helt forskjellige modeller. De ble bygget av den samme bilprodusenten, hadde designmessig en felles referanseramme og delte enkelte komponenter, men det er egentlig alt. Konstruksjonsmessig, dynamisk, markedsmessig og prismessig var/er de helt forskjellige. På den annen side er det nettopp de visuelle likhetstrekkene BMW ønsker at vi skal fokusere på. Det er ikke tilfeldig at de ulike modellseriene har mange felles designelementer. Disse inviterer til en fellesskapsfølelse mellom modellene med alt hva dette betyr for status, mobilitet mellom modellene og identitet. Når BMW ønsker noe annet... eller variasjoner... er dette helt tydelig (som f.eks fronten på den nye 1-serien)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå