m0lliz Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Takk selv sjef! Din var også ett unikum! artig med ///Meet!Ps; fikk du tatt noen fine bilder?? Pene bilder ble det desverre ikke, rævva fotograf og rævva kamera er dårlig kombinasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Godt valg av felger, ja! Jeg blir ALDRI lei CH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Enig med Tore... Sitter som et SKUDD på den bilen, sammen med farga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Noen som vil komme å ta bilder av bilen ? har faen meg ikke skikkelig kamera tilgjengelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Selger du dn m5 logon du har til overs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Solgt til deg ja ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 argh så lyst jeg har til å kjøre meg en tur men kanskje ikke så smart uten senterringer ? (82mm nav hull på CH felgene..ganske langt til 74,1 som jeg har) jaja, trøster meg med at senterringer er bestillt ifra USA med flyfrakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 værste som skjer er vel at det blir ubehagelig å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 FETE felger på FET bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 takk Har jeg "publisert" dette i tråden før ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Vurderer du å selge smykket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Savner veldig å ha bil nå som det er vinter..er jo nesten 6 måneder til jeg kan kjøre denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Sjønna.. Pitstop"s bil er vertfall meget pen og bra utstyrt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 jepp men vi får se, ingenting som er spikret i stein enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå