Erikyog Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 jepp men vi får se, ingenting som er spikret i stein enda Er vell ganske vanskelig å spikre i stein:) Letter å risse!! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 http://www.ebay.com/itm/POWERFLEX-FRONT ... 35a6e0dc1a Vurderes noen som har formening om denne oppgraderingen? er det "wow for en foranding" eller "har jeg byttet noe i understellet??" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 http://www.ebay.com/itm/POWERFLEX-FRONT-SUSPENSION-BUSHES-KIT-E39-5-SERIES-M5-/230433020954?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item35a6e0dc1aVurderes noen som har formening om denne oppgraderingen? er det "wow for en foranding" eller "har jeg byttet noe i understellet??" Jeg har disse og kan ikke si det var no wow nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 +1, har powerflex i alt som man får powerflex til på E39. og kan ikkje sei det føltes ut som en ny bil meen, føltes ut som det vart noke mindre sporing, og de varer vel litt lengre? Så for min del blir det alltid powerflex på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Du skal kjøpe disse til casterstagene: http://www.rogueengineering.com/mm5/mer ... gory_Code= Resten kjører du originalt! Powerflex er oppskrytt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Der ja akkurat disse er d jeg skal ha og ja la restn være orginalt du:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 De der så jo kurante ut. (så iallefall overkill ut, noe som ofte er en bra ting). Er det mye jobb å skifte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 De der så jo kurante ut. (så iallefall overkill ut, noe som ofte er en bra ting).Er det mye jobb å skifte ? Samme jobb som å bytte vanlige foringer omtrent. På disse presser du inn den ytre hylsa i bærearmen først. Deretter setter du inn polydelen, etterfulgt av alurøret i midten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 logg på face da søtnos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=38705264 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Stemmer. Ønsker ingen diskusjon om dette i tråden.. Vurderes solgt da jeg savner bil nå på vinteren :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Jeg vil uansett si en ting her markus, du har den fineste e39 m5 jeg har sett! Utrolig synd at du ønsker og selge men jeg forstår deg også godt. Flott salgstekst og veldig godt forklart det der med karosseribytte. Ingen bør være redd for og kjøpe denne pærlen! Masse lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Tusen takk for det !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Veldig strøken bil blir nok solgt fort.. Ikke for å diskutere, men hvorfor selge bare pga savn etter bil om vinteren ? :/ blir ikke det enda værre til sommeren da.? Hvorfor ikke heller bare ha en bil nr2 som er billig og brukervennlig til det du trenger om vinteren, å råkose deg om vår,sommer og høst ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Takk for det! blir nok ille i april dersom jeg selger nå, men prøver å leke fornuftig!:-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå