PenguiN- Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 Kjøper ikke bil med grått interiør og uten setevarme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 ok boss, lenge siden jeg har hørt fra deg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 Ring meg ikveld Erik! M5`en er solgt og blir hentet på fredag. Det er uten tvil den råeste bilen jeg har eid, men jeg kjenner at behovet for å vær fornuftig samt det å ha bil på vinteren gjør at jeg gir slipp på bilen. Håper ny eier blir strålende fornøyd og får mange timer med glising bak rattet i det jeg mener er en av norges desidert beste E39 M5`er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Grattis med salget, selvom det er trist.. Se frem imot noe nytt! :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Det er uten tvil den råeste bilen jeg har eid, men jeg kjenner at behovet for å vær fornuftig samt det å ha bil på vinteren gjør at jeg gir slipp på bilen. viewtopic.php?f=13&t=246688 Nå vet jo naturligvis ikke jeg hva du definerer som fornuftig da, hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Tror nok det blir E60 eller E61..M3 er kult det, men da var det vel liten vits å selge M5`n..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Ska du bli pappa eller? Husk hva jeg sa!!! Lever bare en gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Ring meg ikveld Erik!M5`en er solgt og blir hentet på fredag. Det er uten tvil den råeste bilen jeg har eid, men jeg kjenner at behovet for å vær fornuftig samt det å ha bil på vinteren gjør at jeg gir slipp på bilen. Håper ny eier blir strålende fornøyd og får mange timer med glising bak rattet i det jeg mener er en av norges desidert beste E39 M5`er! Du ville jo også bytte i Supraen min, så skjønner ikke helt det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Hvorfor i det hele tatt kjøpe en slik bil (som faktisk er fornuftig, det er jo en familiebil) for å så selge den fem mnd. etterpå ser ikke jeg logikken. Du får ha lykke til med valg av ny bil. Det blir nok noe fint kan jeg tenke meg hvis du fortsetter standarden som det har hatt på M5'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Det klør vel i nævvan tell markus gutten! Lure på katti du skal bli voksen mann!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Det klør vel i nævvan tell markus gutten! Lure på katti du skal bli voksen mann!! Nebbet mener du vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiA Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Det klør vel i nævvan tell markus gutten! Lure på katti du skal bli voksen mann!! Nebbet mener du vel +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Får enda PM om fargen på denne. Fargen var BMW LE Mans blau. Original BMW farge. Bilen er også solgt for de som lurer på det (på PM). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerHenrik Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Får enda PM om fargen på denne.Fargen var BMW LE Mans blau. Original BMW farge. Bilen er også solgt for de som lurer på det (på PM). Min er og lemans, Og til dei så sende pm, dere kan kjøpe min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå