Jørgen Lie Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Ah, gleder meg til å se andre hjul, på en eller perfekt M5!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Hissig ! Skal si du slår på stortromma med felg kjøp. 4000£ for felger er myyyye penger. Har kikket på noen hjul jeg ville ha. Å jeg ble skremt av prisen på 3500€ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Det var da en jævlig pris da. Er de så dyre pga de er overpriset kanskje? Med en gang var det rezax som slo meg, men de er vel tredelte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 nå er det JÆVLIG tungt å prøve å holde det hemmelig ! Kanskje jørgenlie kan fyre opp litt mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Jeg synes du kan si det med en gang, så vi kan fortelle deg hvilken jævlig dårlig deal du har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Hmmm, kom ikke BBS med noen 2-delte smidde hjul en gang? Rundt samme prisklasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Kan det være rs gt? Usikker om de er utgått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Har Schmidt noe i den gata da? De har kanskje bare 3-delte hjul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 jeg vil ha RS GT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 haaar sååå lyyyyyst ååå røøøøpe deeeet men jeg MÅ være sterk og gjøre det til en (positiv?) overaskelse Ser på performancealloys.com at det koster 4499,60 pund for 4 stk, men jeg har kjøpt helt andre dimmensjoner og selvfølgelig bredere bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 jeg vet det jeg vet det du røpte for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Det må være BBS Super RS med de kriteriene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Frode D: Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Jeg skjønner det ikke, for de dyreste felgene summeres sammen ikke opp til den prisen du henviser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå