Gå til innhold

Hold dere unna Drammen Autoinvest


JulianS
 Share

Anbefalte innlegg

Noe så domt. Alle som sitter på bimmers ser da vel det at så fort noen sier imot Fredrik 90 så blåser han seg opp og går til angrep på vedkommende.

Synes dere oppfører dere som mini-diktatorer hele gjengen.

Ps wicky, angående hvem som er flink til å skape en diskusjon ut av intet så kan nok du bare holde kjeft. Du har jo vært utestengt ved flere anledninger fordi du er så tøff i trynet. Noen ganger er det faktisk best å bare la være å åpne kjeften.

Jeg har ikke noe med denne diskusjonen å gjøre, så jeg melder meg ut av den

Nei, blir jeg sagt imot på en seriøs og skikket måte så er også mitt svar deretter. Kommer jeg derimot ut for frekke bemerkinger fra umodene flåkjefter så biter jeg i fra meg med samme mynt, og det er ikke alltid jeg har blandet meg inn men både du og Zhillen har en tendens til å være, ja rett og slett frekke og uhøfflige i noen av deres innlegg. Ikke bare mot meg men også andre brukre her.

Fortsett slik du gjør og du blir banned du også, dere to ligger i allfall godt ann til å bli rapportert til moderator for å ha ødelagt denne tråden [-X Har ikke vært særlig bedre selv, men det var ikke jeg som startet og jeg svarer kun på tiltale.

Jeg skal ikke åpne kjeften her noe mer hvertfall, blir jo tråkka på bare man er uenig om en ting, men uansett så har jeg ikke nevnt Fredik90 i denne tråden

Da ville jeg kanskje lagt om tonen litt her inne, er ikke rart du blir tråkket på når du til stadighet kommer med slike innlegg som du åpnet med her i tråden. En hyggelig tone gir hyggelige tilsvar, som man reder ligger man vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så neste gang jeg da passerer butikken med den utrivelige selgeren med den nye bilen jeg kjøpte der jeg ble godt mottatt ,så smiler jeg og tenker...."nå kan du angre nå din dumme jævel" hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier seg selv vil jeg si, uten og ha kjennskap til verken bil eller selger, at en som selger et objekt må ha skjønn nok til å takle hvilke selgere som helst. Vet du at objektet du selger har mangler, JA så opplys om det og eventuelt beklag hvis eventuell kunde ikke har fått tilstrekkelig informasjon gjennom annonse eller bilder tidligere. Hvis selger har hatt direktekontakt så gi gjerne et par tusen avslag for turen hvis kjøper likevel vil besiktige og kjøpe bilen, (Hvis den selvsagt er interessant) noe den gjerne er hvis noen tar turen.

Alt i alt vil jeg si selger, (hvis oppgitt er riktig) har sagt følgende, er en riktig tosk som ikke har noe i bransjen å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi slenger vel med rævva? :)

Bare så det er sagt, jeg lekte ikke kjekkas i det hele tatt! Opplyste selger på en høflig måte om hvorfor jeg mente det var noe galt.. Som selger så bør man uansett kunne bite i seg det meste, hvis man da selvfølgelig vil selge noe.. Jobber som selger selv og veit litt om hva det dreier seg om..

Forøvrig veldig hyggelig at alle kan kose seg å diskutere hvem som er størst i kjeften, skulle kanskje hatt en tråd for det også :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk latt være å kjøpe bil hos firmaer der selgeren har vært arrogant og spydig, gidder ikke å krangle med en bilselger , jeg går bare et annet sted :)

Godt å se at det er flere av oss :) Så kanskje markede forandrer seg,dette gjelder da ikke bare salg av bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig enkelt å handle egentlig, det finnes så mange som står i kø for å selge deg bil,båt,flatskjerm osv, får man ikke den behandlingen man synes man fortjener på et sted så kan man bare gå et annet sted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig enkelt å handle egentlig, det finnes så mange som står i kø for å selge deg bil,båt,flatskjerm osv, får man ikke den behandlingen man synes man fortjener på et sted så kan man bare gå et annet sted

Sånn tenker jeg også når jeg reiser rundt i den store verden, men hvordan skal man tenke når den store verden kommer hjem til deg?... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig enkelt å handle egentlig, det finnes så mange som står i kø for å selge deg bil,båt,flatskjerm osv, får man ikke den behandlingen man synes man fortjener på et sted så kan man bare gå et annet sted

Sånn tenker jeg også når jeg reiser rundt i den store verden, men hvordan skal man tenke når den store verden kommer hjem til deg?... :?

Det kaller jeg bra service ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...