HenningLang Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Hei, noen her som kjenner til kvaliteten på Zito felger? Leste en annen plass at det skal være bra kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Har Zito på e91en min og det virker å være helt grei kvalitet. Eneste jeg har å utsette på dem er at lakken er litt svak. Har fått noen steinsprutskader på mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Dårlig lakk kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningLang Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Når kjøpte dere felgene deres? Leste fra en eldre post på et annet forum at disse var god kvalitet. Blitt dårligere med årene? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Kvalitet betyr ikke direkte god vare, men at dem leverer det du forventer dem skal levere. Zito er ikke spessielt dyre felger, så at folk ikke har mere å utsette enn at lakken er litt myk er vell heller positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningLang Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Takk for informasjon Noen som vett om lignende felger som disse: http://bilprodukter.no/html-sider/bildesider/bp20.html Bare i 7/7,5/8x17? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Henning, Kan du ikke kjøpe banehjulene mine da? Fant ut etterhvert at det var gammel kollega som hadde kjøpt Kvampacten ja Velkommen skal du være. Godt du tok til vett med det der Fordgreiene. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningLang Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Henning, Kan du ikke kjøpe banehjulene mine da? Fant ut etterhvert at det var gammel kollega som hadde kjøpt Kvampacten ja Velkommen skal du være. Godt du tok til vett med det der Fordgreiene. Hehe. Lenge si forden forsvant Hvordan ser banehjulene dine ut da? de som du hadde på e46'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 7.5x17 ET41 på alle 4. Tenkte kanskje jeg skulle pusse dem ned igjen og lakke dem litt mer "normalt" først. Kanskje i en litt mørkere sølv/grå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningLang Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Njaa, ikke helt min smak de felgene.. Har sett litt på beyern mesh black, eller oz superturismo gt silver, som jeg trur kan passe ganske godt på bilen men så er jo problemet at det er ganske stor forskjell i design på de felgene, så er ikke helt sikker ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå