Gå til innhold

1M WARSTEINER solgt i Gatebil mag


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg gikk nesten fem på der, og idet jeg tenkte på antall kroner og timer nedlagt i denne - så såg jeg plutselig skitten som hadde vært der skiltet sto foran. Og jeg ser ikke for meg at du hadde skrudd prøveskiltet fast foran med 4 skruer...

Hadde jo ingen formening om at det var DEN dagen i dag, men godt var nå det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:mrgreen::mrgreen: Godt jeg nesten fikk lurt noen. :mrgreen:

Håper den står godt nedi garasjen. Glemte at disse jævla front lyktene er store som hus. Olje kjøleren satt jeg på med ny lakka feste, nye skruer, nye sorte flittigs og slanger. Så skulle jeg montere løkta, og da ble jeg dritt sur.

For se om jeg orket å gjøre noe i dag, for magen min er topp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se denne! Kommer du 14 april?

Er planen det ja. Om alle delene kommer og blir ferdig laga, får vi til det. Så blir det bøyle og ev modde det som ikke er bra nok i mai.

Kristoffer på Nordic, er nesten mere gira på å få bilen klar, så han skal hjelpe meg med div nå til uka og ikke minst bøylen. :D

Har du gjort noe med bilen din i vinter da "milhouse" ?

Har ikke gjort noe med den egentlig. Bytter ett stag og en servoslange pluss alle oljer. Eneste oppgraderinger er en fet tauekrok og shortshifter kit. Ikke like hardcore som det jeg solgte til kompisen din.

Håper det blir den 14ene på meg også. Får sjekke om bilen er klar en dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor jeg skrev det NA :D

Så glad i disse E46ene jeg. Må vel finne meg en snart igjen :D

Solgt alle sammen? [-X

Nei, det dukker opp E46er her hele tiden. :shock: Har stått E46 (er) hos meg snart i 7 år.

Skal hjelpe en kompis med å bygge en fin facelift sedan, som skal selges.

Sølv uten luke, shadow, sort inni, stoff sport seter, blir nok ny lakka med CSL front fanger, CSL koffert, led lamper, m3 bakfanger, valsa hjul buer, org 19" M3 felger, coilovers og seff god kjent med alt i vognkortet.

Ca 240 blir prisen tror jeg. Bedre pris om noen bestemmer seg, og ev kan selge den uten ny lakk og deler.

PM om intr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor jeg skrev det NA :D

Så glad i disse E46ene jeg. Må vel finne meg en snart igjen :D

Solgt alle sammen? [-X

Nei, det dukker opp E46er her hele tiden. :shock: Har stått E46 (er) hos meg snart i 7 år.

Wow! :shock: Husker du hadde 3-4 stykk den gangen jeg var innom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...