TRF Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Tøff bil og kjøring i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Hva pris ser du for deg får bilen da Yngve? Jeg kunne tenkt meg denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Bare å selge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Du altså. Skjønner du er redd for å ødelegge, men fatter ikke du orker å bygge så mye. Hehe.Hva med den du hadde til salgs, kan vel rasskjøres? Ja, lurer litt på pønke den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Hva pris ser du for deg får bilen da Yngve? Jeg kunne tenkt meg denne Er noe småtteri som skal på som stabbstag og div til bensin dampen, så den ikke tror den har tank lekk, derfo den går i nød 1 hakk. Men gikk fint i hele går. Pris ja, har kosta mye mere en hva jeg ønsket. Og kun noe småtteri som ikke gjør den 100% lik en 1M. Men rundt 350 burde den være verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Syk syk bil. Og bra kjøring i helgen. Virker som den ultimate banebil i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Syk syk bil. Og bra kjøring i helgen. Virker som den ultimate banebil i mine øyne Takk du. Ja, den er super å kjøre og funker fint. Å kjøre runde tider er den helt konge, og sladde er en drøm det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Syk syk bil. Og bra kjøring i helgen. Virker som den ultimate banebil i mine øyne Takk du. Ja, den er super å kjøre og funker fint. Å kjøre runde tider er den helt konge, og sladde er en drøm det også. Den er helt konge og observere at du sladder og kjører spor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Heftig gokart du har! Her er et bilde jeg tok. har et par til, kommer nok på facebook sida mi etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Takk for bilde Henrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Syk syk bil. Og bra kjøring i helgen. Virker som den ultimate banebil i mine øyne Takk du. Ja, den er super å kjøre og funker fint. Å kjøre runde tider er den helt konge, og sladde er en drøm det også. Den er helt konge og observere at du sladder og kjører spor Enig!!! Ja takk begge deler:) Tusen takk for hjelpen i helga!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hess Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Takk for bilde Henrik Kult bilde, Henrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Liker at det har blitt litt sladding på BMW treffa å Utrolig kjedelig å se på at folk kjører rundt og rundt uten noe action og røyk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Har da alltid kunnet sladde på e30meet Yngve kjørte jo eksemplarisk hele helgen, det var god hastighet, men kanskje ikke like mye "attack" som med e46'ene, noe som kanskje forklarer seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Derfor jeg lurer på å selge, for liker å kjøre med full atack og over grensa. Da kan det fort gå litt galt, å litt for dumt å gjøre det med denne fine bilen. Har ikke lommene full av casj til å vrake denne. Så var planen med denne at jeg skulle plage disse runde tid gutta litt, men når min bilsyke slår inn etter noen få runder med spor, for jeg lage en bil med greit med power, så dekka blir borte før syken setter inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå