Gå til innhold

1M WARSTEINER solgt i Gatebil mag


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva pris ser du for deg får bilen da Yngve? Jeg kunne tenkt meg denne

Er noe småtteri som skal på som stabbstag og div til bensin dampen, så den ikke tror den har tank lekk, derfo den går i nød 1 hakk. Men gikk fint i hele går.

Pris ja, har kosta mye mere en hva jeg ønsket. Og kun noe småtteri som ikke gjør den 100% lik en 1M.

Men rundt 350 burde den være verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk syk bil. Og bra kjøring i helgen. Virker som den ultimate banebil i mine øyne :)

Takk du. Ja, den er super å kjøre og funker fint. Å kjøre runde tider er den helt konge, og sladde er en drøm det også. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk syk bil. Og bra kjøring i helgen. Virker som den ultimate banebil i mine øyne :)

Takk du. Ja, den er super å kjøre og funker fint. Å kjøre runde tider er den helt konge, og sladde er en drøm det også. :D

Den er helt konge og observere at du sladder og kjører spor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk syk bil. Og bra kjøring i helgen. Virker som den ultimate banebil i mine øyne :)

Takk du. Ja, den er super å kjøre og funker fint. Å kjøre runde tider er den helt konge, og sladde er en drøm det også. :D

Den er helt konge og observere at du sladder og kjører spor :)

Enig!!! Ja takk begge deler:)

Tusen takk for hjelpen i helga!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da alltid kunnet sladde på e30meet :) Yngve kjørte jo eksemplarisk hele helgen, det var god hastighet, men kanskje ikke like mye "attack" som med e46'ene, noe som kanskje forklarer seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor jeg lurer på å selge, for liker å kjøre med full atack og over grensa. Da kan det fort gå litt galt, å litt for dumt å gjøre det med denne fine bilen. Har ikke lommene full av casj til å vrake denne.

Så var planen med denne at jeg skulle plage disse runde tid gutta litt, men når min bilsyke slår inn etter noen få runder med spor, for jeg lage en bil med greit med power, så dekka blir borte før syken setter inn. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...