Gå til innhold

Project E39: BMW 528i | S.48 nye bilder


Zymh
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • 4 months later...

har du fått tatt rusta på bilen enda? :)
hvis ikke så var jo Rani med e34´n i polen og fikk hellakert og rustfjerna bilen sin for rundt 20k :) bare et lite tips hvis det skulle være av interesse ^^

og hvis det er av interesse så kan du jo bare sende han en PM :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tilbød seg å være mellommann for meg om jeg ville ha noe gjort der nede, du får sikkert samme tilbud :) Hørtes ut som en veldig god deal du får der nede!

Fikk samme tilbudet selv ^^

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmebil Zymh! :) skjedd noe i det siste ?

Hei du!

Det har skjedd ekstremt lite i det siste.

Skal ta ut bilen midt i April engag og har bestilt  litt deler. Venter også på lønninga som at jeg får bestilt litt knirkeforinger, casterstag osv :D

Skal begynne å oppdatere tråden da :)

Gleder meg :)

 

 

har du fått tatt rusta på bilen enda? :)

hvis ikke så var jo Rani med e34´n i polen og fikk hellakert og rustfjerna bilen sin for rundt 20k :) bare et lite tips hvis det skulle være av interesse ^^

og hvis det er av interesse så kan du jo bare sende han en PM :D

Ser veldig dårlig faktisk, har fortsatt ikke klart å ordne penger.

Jeg så faktisk dette på E34 Norge, ganske så tøft :D Det kosta 20k med rustfjerning? Ikke gærnt :) I'll keep that in mind :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Det har skjedd ekstremt lite i det siste.

Skal ta ut bilen midt i April engag og har bestilt  litt deler. Venter også på lønninga som at jeg får bestilt litt knirkeforinger, casterstag osv :D

Skal begynne å oppdatere tråden da :)

Gleder meg :)

 

 

Ser veldig dårlig faktisk, har fortsatt ikke klart å ordne penger.

Jeg så faktisk dette på E34 Norge, ganske så tøft :D Det kosta 20k med rustfjerning? Ikke gærnt :) I'll keep that in mind :D

 

ja regna nesten med du hadde fått det med deg, men da veit du jo det :D koster sikkert like mye bare å ta 4 hjulbuer som helakering og rust fjerning der nede! :P da kan man jo begynne å tenke litt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja regna nesten med du hadde fått det med deg, men da veit du jo det :D koster sikkert like mye bare å ta 4 hjulbuer som helakering og rust fjerning der nede! :P da kan man jo begynne å tenke litt :D

Haha ja, de jobber billig. Håper bare de gjør en ordentlig jobb, har hørt litt skrekkhistorier, men virker som Rani er fornøyd :D

Skal jeg ta hellakeringa bytter jeg også kanalene (jekkfestene) i samme slengen :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja, de jobber billig. Håper bare de gjør en ordentlig jobb, har hørt litt skrekkhistorier, men virker som Rani er fornøyd :D

Skal jeg ta hellakeringa bytter jeg også kanalene (jekkfestene) i samme slengen :D

 

ja har hørt mye rart jeg også! :P men hørt jævlig mye positivt! :D går jo ann å høre om man får med en vis garanti på jobben :)

begynner de å bli dårlige altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...