Stjernstedt Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Da falt jeg tilbake på E30 valget Har aldri sett etter en 4-dørs variant, men måtte ta en titt på denne. Kom over en perle i Sør-Sverige som jeg måtte få over på riktig side. Denne ble kjøpt ny sommeren 1988 i Helsingborg og har hatt samme eier til 2009, bilen ble lite brukt og har siden 1994 stått i ro grunnet dødsbo. Andre eier kjøpte bilen i 2009 før han solgte den videre til et bilfirma i Helsingborg 2011 grunnet plassmangel... Tidligere eiere i Sverige har brukt setetrekk over interiøret og det merkes, lukter nybil Ellers er den godt vedlikeholdt som gjenspeiler teknisk og kosmetisk Altså en 320i m/katalysator Av utstyr er det: Soltak, varme i frontseter, elektrisk sidespeil, check-computer, BMW-bensin kanne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SundsfjordsBMW Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Gratulerer med strøken bil! Noen planer for bilen, eller skal du la den være original ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 Takk for det! Vil nok holde den mest mulig original, har tenkt litt på å få lakkert speila i samme farge (Bronzitbeige metallic) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Denne burde settes på et museum! Ser jo ut som nybil! Herregud, her må faktisk jeg også bruke ordet strøken etter bildene å bedømme. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Gratulerer med en flott bil! Det var morsomt og se på bilen din i går! Det stemmer faktisk at det lukter ny bil, hehe! Jeg gleder meg til du får skilt på doningen. Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 Takk igjen Ja nå er det ventetid med å få på skiltene, de sa ventetiden var 1mnd! Må nesten ringe andre stasjoner til uka å høre.. Mens jeg venter tok jeg noen flere bilder i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 museumsstand på denne ja, rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Denna så utrolig strøken ut, gratulerer med en herlig bil Slike E30 vokser dessverre ikke på trær lengre, med det er godt å høre at du vil beholde den orginal. En slik bil fortjener å bli holdt orginal og verdien på disse kommer jo til å stige med årene også Herlige bilder, blir på godt humør av slikt Gøy at du får skilter på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Helt utrolig. Grattis med "ny" E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Den ser jo enda nyere ut enn din forrige Fy flate.. Gratulerer! Rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziroh Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 å fy faen D: Syyykt strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Strøken ja Veldig flott eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Å heite den var strøken! Hold den sånn, og pøs på med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CNysveen Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Takk folkens! Fikk endelig en tidligere time hos vegvesenet for visning og registrering, neste uke allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå