Jokkke Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Heisann Idag var jeg å handlet ny bil, i Kvinherad av en grei kar. Byttet min gamle E36 coupe inn mot denne. En flott E39 med en 2,5l motor, og en relativt ny automatkasse. Fullt M5 skinninteriør. Litt info om bilen Gått 210 000km, fullt servicehefte, strøken innvendig og utvendig, ikke rust. M5 skinninteriør. M5 fanger foran, M5 fanger bak også (trenger lakk). Shadowline. CCFL AE. Ny girkasse i 2006. Planer for bilen: [-]Detailing av bilen [-] Nye skilter + M5 skiltplate foran [-] LED pærer inni [-] Alcantara folie på trelister innvendig [-] Fjerne 523i merket [x] Sote ruter [-] Eisenmann 4x76mm RACE eksos [-] M5 bakfanger [-] Svart diffuser bak 4 utblås [-] M5 speil [-] M5 ratt [-]Justere opp eksosen Handleliste for ettermontering av varmeseter: PN = Part number PN 61129405528 = Plugger til seter m/ ledninger x2 PN 61129405525 = Ledningsnett x2 PN 61318352259 = Brytere til midtkonsoll x2 Her står den parkert i Husnes, rett før vi starter kjøreturen hjemover igjen til Bergen. Venter på fergen. Mvh Joakim Birkeland Diiesel og haybimmsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Ai ai ai velkommen i klubben må få se på denne en dag! Hvordan føles det å ha en bil man kan kjøre som ikke subber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Velkommen i klubben med en flott e39! spent på flere bilder av denne igrunn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Stell fint med den;) lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Utrolig pen bil dette! Gled dere til fler bilder, fikk sett denne live idag og makan til deilig bil! Gratulerer Joakim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Gratulerer med flott bil! E39 med pre-facelift frontlamper med hvite blinklys, M-sport og M-parallell er sannelig elegant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Fin ja med flott farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Gratulerer med flott bil! E39 med pre-facelift frontlamper med hvite blinklys, M-sport og M-parallell er sannelig elegant! Enig! Håper du ikke skal bytte ut pre-face lyktene Kanon flott bil, Jokkke;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Ai ai ai velkommen i klubben må få se på denne en dag! Hvordan føles det å ha en bil man kan kjøre som ikke subber? Tusen takk! Du fikk sett den idag ja Føles veldig bra hehe Velkommen i klubben med en flott e39! spent på flere bilder av denne igrunn! Tusen takk! Jeg skal få tatt noen fler bilder, har vært veldig hektisk i helgen Skal oppdatere med planer og slikt Stell fint med den;) lykke til! Skal stelle pent med bilen Du må stelle fint med gamlebilen også Takk Utrolig pen bil dette! Gled dere til fler bilder, fikk sett denne live idag og makan til deilig bil! Gratulerer Joakim! Haha tusen takk Skal få slengt ut noen flere bilder Gratulerer med flott bil! E39 med pre-facelift frontlamper med hvite blinklys, M-sport og M-parallell er sannelig elegant! Tusen takk, ja denne komboen er nydelig Fin ja med flott farge Tusen takk Gratulerer med flott bil! E39 med pre-facelift frontlamper med hvite blinklys, M-sport og M-parallell er sannelig elegant! Enig! Håper du ikke skal bytte ut pre-face lyktene Kanon flott bil, Jokkke;) Fikk med DEPO facelift lykter med knust glass, men jeg bytter nok ikke med det første Tusen takk roger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Hengerfeste skal vekk, M5 fanger skal lakkeres og effektanlegg skal monteres Dårlig med bilder av interiøret gitt SKAL få tatt imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Nydelig! Helt fantastisk deilige de setene dine! Dette blir sinnsykt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Fant forøvrig utstyrslisten på bilen min nå, og fargen heter Montreal Blau 297 og det er originalt M-sport understell på bilen. Takk igjen Christer! Bilen din er jo groom også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Gratulerer med ny bil, men useriøst å selge E36'n da, må jo ha både e39 og e36 Hel svart interiør eller? Samme farge som jeg har på e36'n faktisk da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Gratulerer med ny bil, men useriøst å selge E36'n da, må jo ha både e39 og e36 Hel svart interiør eller? Samme farge som jeg har på e36'n faktisk da. Det hadde jo vært det beste men har ikke cash til å ha 2 biler Samme farge som du har ja, nydelig blåfarge. Forseter er svart skinn, mens baksetene er svart/grå, så får se hva jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Nydelig bil joa, samme farge som meg! Fargen får en fin dybde å glans med scholl ! Fikk lyst på E39 jeg også nå :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå