Gå til innhold

Min E39 '98 M-sport - Oppdatering side 31

Jokkke
 Share

Anbefalte innlegg

Kiim

:lol:

haybimmsen

Nei er nok ikke det :P Men noe tilsvarende, heh.

Fikk foliert alle listene nå, for noe herk :P Sliter også med at bilen tappes for strøm. Og leste litt rundt at det kunne være motstanden til varmeapparatet? Jeg bestilte hvertfall en motstand :P Det er også en kjent feil på disse bilene?

Også lever tankmåleren sitt eget liv, den kan av og til være rett, så synker den plutselig til tom tank, og så opp igjen til 15 liter (og da har jeg gjerne 30+ liter på tanken) En sensor som er kaputt eller? Noen som kan hjelpe meg? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange ting som kan føre til at batteriet tappes. Den kan også være et dårlig batteri, gjerne i kombinasjon med at bilen ikke blir brukt så mye..

For å komme litt på vei så kan du koble av minuspolen på batteriet og koble et amperemeter inn i kretsen, da vil du se hvor mye strøm som forbrukes mens tenningen er avslått. Litt vil det alltid være til f.eks alarm og klokke, men noe særlig over 0.01A ville jeg ikke hatt..

Om du f.eks har et "forbruk" på 0.5A så kan du ta ut en og en sikring og se om forbruket synker, da kan du iallefall finne ut hvilken krets som stjeler strøm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gjøre det, tusen takk :) Har også prøvd med et annet batteri, og har blitt tappet ut da og.

Men har hatt litt trøbbel med varmeapparatet og for tiden, viften lever 'sitt eget liv' av og til. Så satser på at det er kun den motstanden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Vurderer å bytte tilbake til pre-facelift lyktene :P Syns ikke facelift lykter med oransje blink passer denne bilen, var liksom noe spesielt med de pre-facelift lyktene når jeg kjøpte den..

Syns også pre-facelift baklyktene er veldig pene, så har ikke lyst å bytte dem ut med det første heller.. :P

qokqq8pilmu6aco05wla.jpg

bkeoe4d7fyea2p1cgx2z.jpg

Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt liker jeg somregel facelift-oppgraderinger bedre, men når jeg ser på de to bildene synes jeg pre-facelift-lyktene passer best til bilen din. Hvorvidt det er fargen som gjør det eller jeg som begynner å bli gammel er jeg usikker på. :) Jeg tror også det kunne vært pent å sote blinklysdelen på pre-facelift-lyktene et lite hakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytter nok ikke til hvite markeringer :P Åpnet opp preface lyktene isted, og fant ut at jeg må bytte alle justeringene. Drittjobb :P Enklere på preface hvertfall.

Også blir det vel å kaste CCFL ringene i bosset å kjøpe Umnitza sine Predator Orion V2 ringer, skal visst være mye sterkere enn Mtec V3 led pærer til facelift lykter også.

73184d1224028856-hanz-gets-lighting-upgrades-4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp orginale bmw lykter, slike som eg har :) Mener personlig at de er de rette lyktene til E39, de du har nå var lite pene med oransj blinker, og preface lykter med angeleyes ser veeeeldig billig og halveis ut (syns eg da)

Men om denne blir like lav som E36'n og får et sett med feite kantfelger blir denne helrå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm de er originale de jeg har nå da ;) Men skjønner hva du mener. Blir nok å montere ringer i preface lyktene, syns ikke det ser å stygt ut faktisk, kanskje litt annerledes enn vanlig.

Blir nok ikke like lav som gamlebilen, blir nok å beholde org. M-sport senk og kjøre med M5 hjulene :) Syns det er en fin kombo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...