vegardk Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Har da gått til innkjøp av en Bmw E91 2007 mod 320 DAT, bilen er orginal M-sport. Noe av Bilens ekstrautstyr er: Oppgradert lydpakke Oppgradert lyspakke M-sport ut og innvendig Shadowline blank sort utvendig Sort taktrekk Alcantara sport stoler Det som skal bli gjort/er gjort med bilen i den nærmeste fremtid er: 19" sommerhjul (kom gjerne med forslag) Tonede baklykter (done) Frontleppe Profftonede ruter (done) Skifte ut lys i angel eyes og grøftlys(done) Lakkere diffuser bak i bilens farge M-matter i gulv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Grattis ingen bilder etter toning av ruter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Ååååå joda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 legger ut i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Grattis igjen! Ble 1000 ganger penere med tona ruter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Pen bil, Vegard! Grattis!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Fin ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Da er tonede baklykter og superwhite lyspærer bestilt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 tinttinttinttinttint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Rolling shot by Lars Emil Gravdal(Larsinnj)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 En Liten update her nå Fått skiftet til tonede baklykter under skifting av parklys. ferdig resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Pen bil du har! hvor mange "prosent" toning har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Pen bil du har!hvor mange "prosent" toning har du? Det lurer jeg også på, og ble det gjort "proff" ? Jeg vurderer riis bilglass men vet ikke om jeg skal ha lys eller middels.. lys var nesten ingenting sa han fyren da jeg spurte.. Veldig pen bil foresten! Ble fint med led AE Edit; så nå at det var profftona. (Hvem har gjort der? ) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Hei, er profftoning ja, jeg og en kompis som gjorde det, han har gått på kurs for toning. Er 20% på di 3 bakerste rutene og 35% på resten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå