Underground1983 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Alle Norske biler har dette, er en del av Cold clima pakken disse utstyres med fra fabrikk Min 325d er tyskimport og bruker sikkert 10 min på å bli ordentlig varm hvis det er bra kaldt ute. 10 min er jo brukbart det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Det jeg likevel er mest imponert over er hvor lett den starter, man trykker på knappen - og vips starter motoren. Ingen "dunking", hosting eller forvarming er tilstede.. Meget bra!! Selv motorlyden er svært lite dieselaktig når den er kald. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oilfisher Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Det jeg likevel er mest imponert over er hvor lett den starter, man trykker på knappen - og vips starter motoren. Ingen "dunking", hosting eller forvarming er tilstede.. Meget bra!! Selv motorlyden er svært lite dieselaktig når den er kald. LIKER!!!! Skal testes ut ASAP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Det jeg likevel er mest imponert over er hvor lett den starter, man trykker på knappen - og vips starter motoren. Ingen "dunking", hosting eller forvarming er tilstede.. Meget bra!! Selv motorlyden er svært lite dieselaktig når den er kald. LIKER!!!! Skal testes ut ASAP Det blir nok moro! Bare husk å ikke gi for mye gass før du har lagt deg ut når du skal kjøre forbi, plutselig er du limt i bakskiltet på bilen foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oilfisher Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Det jeg likevel er mest imponert over er hvor lett den starter, man trykker på knappen - og vips starter motoren. Ingen "dunking", hosting eller forvarming er tilstede.. Meget bra!! Selv motorlyden er svært lite dieselaktig når den er kald. LIKER!!!! Skal testes ut ASAP Det blir nok moro! Bare husk å ikke gi for mye gass før du har lagt deg ut når du skal kjøre forbi, plutselig er du limt i bakskiltet på bilen foran Hahaha Can`t wait!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Noe nytt her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teodor1403 Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Nå må dere slappe av litt med den garantien deres 1. En omprogramering av hjerne, chiptuning, kanonene oppdages ved garanti med mindre noen åpner hjernen og leser ut info av Chipen, nr 2, har kjørt om kapp med en x6 35i med hartge chip 350 hester mot våres x5 35D med 320 hester, vår egen chip(omprogramering) av hjerne, og vi snakker om at vi var 3-4 bil lengder forran hele veien, jeg vil gi deg tips og satse på noen som kan om chipping, da du vill få mer ut av bilen din en BMW/hartge osv gjør. Og til en mye bedre penge! men når det er sagt, er dette virkelig en fantastisk bil, skal ned med Fatter'n og hente snart, blir helt rå og få testet denne droningen! Din er veldig lekker, spesielt hvit farge er noe for seg selv! Alpinhvit 3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Ikke ofte jeg er redd for å bli frakjørt av en annen stor diesel sedan...men her må jeg nok bite det sure eplet! Skikkelig grom bil med riktig motor! Hilsen en stakkar med 4.2 V8 Biturbo Diesel quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Kan det stemme at det var denne jeg kjørte ved siden av ved Danmarksplass/Fjøsangerveien idag? Kjørte en svart E92. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Februar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2014 Video med M550´n: Raskere enn Cayman R til 100, lavere forbruk enn Audi Q3 2.0 TDI med 170 hk, men blir jo ikke overraskende kjørt i fra med 3 sek. på en runde av Cayman R, men det var kanskje ikke så rart.. For de av dere som er drevne i tysk er dette kanskje en liten godbit, jeg er dessverre ikke veldig stødig i Tysk. Litt for lenge siden det ble praktisert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Du har denne ennå sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 Du har denne ennå sant? Jepp da! Den står pent i garasjen og venter på at saltet enten skal fryse eller at veiene blir tørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Hadde ikke du en 535 og? Og er det i stavanger du holder til eller blander jeg deg med en annen hehe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 Hadde ikke du en 535 og? Og er det i stavanger du holder til eller blander jeg deg med en annen hehe? Da tror jeg nok du blander Holder til rett utenfor Drammen til vanlig, har denne, samt to A4´r av varierende årstall. Det var vel en med navn ArneR eller noe slikt som hadde 535d, og skulle ha seg en M550dx, om jeg ikke husker helt feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Stemmer det. det var sånn det var. Kanon fin bil iallefall. Fikk gleden av og sitte på i en 550xd taxi av alle ting. heftige saker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå