mariusc Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Hei! Tenkte jeg kunne legge ut bruksvogna mi her. Det er en 2009 (LCI/facelift) 325dat. Tok den inn selv via Autoarena (jeg jobber der) og har gjort litt små endringer. Bluewater metallic 3.0d 197hk/400nm med 6tr automat steptronic M-Sportpakke Stoff/alcantara sportsseter 17" dobbelteike felg, brukes til vinterdekk Keyless PDC foran og bak Regn- og lyssensor Fjernlysassistent Adaptive kurvelys (bi-xenon) Aktiv cruisecontrol (radar) Navi Professional Bluetooth BMW Individual High End Audiosystem (14 høyttalere, surround etc) Shadow Line Innovasjonspakke Komfortpakke ..og en del småting I ettertid har jeg montert rails fra 2010-modell (droprails), BMW Performance sorte nyrer, lakkert interiørdetaljer sort blank, montert Supersport Black Evolution høydejusterbart understell og BBS CH 8,5x19 og 9,5x19. Utenom det er det egentlig bare å kjøre, for denne bilen er i grunn veldig bra sånn den kom fra fabrikken. Lyst til å trimme den, men står over da jeg ikke vil risikere å ødelegge automatkassa. Og sånn så den ut da den kom.. Veeeldig fornøyd med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Denne var lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Flott den der, sjelden farge, men ganske fin synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Flott bil og med ett spenstig fargevalg Veldig fin farge og det er synd ikke flere velger denne fargen, folk er for redde for å skille seg ut. Synes du har gått for noen fornuftige og kledlige oppgraderinger da trenger man ikke mere på en LCI med M-sport. Med for mye stasj så blir det veldig fort harry, selv på en såpass ny bil som dette Jeg kan forstå at du er skeptisk til tuning siden du har automat (som medfører at du også har Swirlflaps) men disse motorene og girkassene er såpass robust bygget at de fint tåler en stage 1 tuning med 231 hk og 500 nm Jeg har selv oppgradert min 325d til ca 265 hk og 560 nm og det røsker ganske bra om jeg skal være ærlig, men så har jeg manuell også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Lekker farge og ikke minst bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusc Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Takk for tilbakemeldinger folkens. Må få ordnet noen skikkelige bilder en dag, for de her er ikke akkurat bra. Litt vanskelig å se hvordan fargen på bilen gjør seg i dagslys på bilder innimellom. Blir nok ikke så mange andre oppgraderinger heller på denne. Som Fredrik sier blir det fort "too much" også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Liker:) Her har du et ryddig eksemplar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Flott skute... så flotte felger a.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusc Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 Takk for hyggelige tilbakemeldinger, folkens. Nå skal bilen selges! Sjekk finn.no - http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38651739 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Über grom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå