Kvasi Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 De er ikke lik originale E30 recaroseter iallefall for det har jeg nemlig på lur her, men blir bra uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Stemmer Marius, derfor jeg tror at dette ikke er Recaro Blir nok bra d, bmwtussan har du den bilen enda? Nei, den ble solgt for mange år siden. Prøvde og spore den opp, men klarte ikke og finne tlf nr til den som var/er siste eier. Her er et bilde av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Kvasi: Hmm... Skal fortsatt bli morro å se hva d faktisk er som kommer. Bmwtussan: så tøff ut den da! Synes jeg drar kjensel på reg.nr men... Hmm... Mulig d ligner på et som en kompis har hatt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Kvasi: Hmm... Skal fortsatt bli morro å se hva d faktisk er som kommer. Holder en knapp på m-tech med recaromerke. Men det gjør jo ikke noe for jeg liker egentlig de bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Ja, det har jeg også gjort.. De ser jo akkurat slik ut, og liker de godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Da er faktisk interiøret kommet til Norge! Ringe en tulling og skulle ha noe moms, så får regning på den etterpå, betaler, registreres i morgen, så kaaaanskje de rekker og sende oppover i morgen, evt på torsdag Det må jeg jaggu si at gikk fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Ikke dårlig! Gleder meg til å se det montert! Blir det med en gang, eller venter du til våren? Måtte du betale moms før det ble sendt fra Oslo? Jeg trodde jeg måtte det, men de dukket opp uten momsregning.. Regner dog med den kommer snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Får se, skal uansett shine de opp først med farge og pleie Må betale moms før de blir sendt hit ja. De er kommet til Bergen nå.. Så er et fraktselskap derifra som skal få de oppover Viktig og betale bamsemoms ; p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Får se, skal uansett shine de opp først med farge og pleie Må betale moms før de blir sendt hit ja. De er kommet til Bergen nå.. Så er et fraktselskap derifra som skal få de oppover Viktig og betale bamsemoms ; p Larsinnj er jo en søt liten bamse, så han slipper vel å betale bamsemoms Mye i kostnad for å få frakta noe slikt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Får se, skal uansett shine de opp først med farge og pleie Må betale moms før de blir sendt hit ja. De er kommet til Bergen nå.. Så er et fraktselskap derifra som skal få de oppover Viktig og betale bamsemoms ; p Larsinnj er jo en søt liten bamse, så han slipper vel å betale bamsemoms Mye i kostnad for å få frakta noe slikt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Får se, skal uansett shine de opp først med farge og pleie Må betale moms før de blir sendt hit ja. De er kommet til Bergen nå.. Så er et fraktselskap derifra som skal få de oppover Viktig og betale bamsemoms ; p Larsinnj er jo en søt liten bamse, så han slipper vel å betale bamsemoms Mye i kostnad for å få frakta noe slikt ? Larsinnj: hvem ligner den siste der på ?? hahahaha " Hei Kar ! " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Sorry for OT Jørgen, men AAAAAHAHAHAHAHAHAHA! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Tullinger.. Frakta kom på 3000kr ca..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 pent interiør du får deg det er bmw sine std sport stoler Slik ser recaro stolene til E30 ut som man fikk som ekstra utstyr, jeg har hatt slike i delskinn selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Det er nok riktig det ja.. Aldri sett "orginal form" på recaroseter.. Samtidig er det mange som kaller det recaro bare fordi det er sportstoler.. Uansett det peneste interiøret, synes jeg, så gleder meg til å sette det inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå