Gå til innhold

Jørgen`s E30 325i. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Takk takk folkens!! :)

635csi: Tjaa, haster og haster, ta det når du får tid, som jeg har sagt :) Høsten kommer snart, da går bilen i dvale.. Så har ikke behov for de uansett da :) Ta den tiden du trenger slik at de blir strøkne!

Den skal vel være passelig greit i orden ja ;) Har ikke sett den selv på lenge nå, så gleder meg til å dra og hente den!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

facelift denne gangen altså? :) gratulerer vartfall, reiner med det blir samme standaren på denne som den andre du hadde :D

Det ble det gitt! Planen var preface, men d vokser jo ikke på trær akkurat.

Denne er nok i en helt annn klasse enn de andre jeg har hatt. Den røde tråden her vil nok ha originalitet som førsteprioritet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye mister :D E30 blir aldri feil og bildet på første side lover godt, gleder meg å høre at du legger vekt på at den skal være orginal :applause:

Her blir det artig å følge med å få sett resten av vidunderet :)

Takk for det, Fredrik! :) Ja, det lover meget godt. Har som sagt ikke sett bilen på en stund nå, men denne valgte jeg og kjøpe usett.

Kommer nok til å være så original som mulig ja, men det ligger vel litt i kortene at det vil komme noen andre hjul, samt litt mere senk etterhvert. Men, har på ingen måte planer om å ødelegge denne bilen. Alt skal være mulig og kaste av slik at den kan bli flett original igjen :)

Får legge til et bilde under her da, selv om flesteparten av dere sikkert har forstått hvilken bil dette dreier seg om ;)

Kjøre på med m-tech2 da?:-)

Her skal det nok aldri noe M-tech2 på nei.! :) Er vel ikke hverdagskost å se en orginal 2 dørs facelift 325, så skal nok prøve å gjøre denne "til noe eget" innenfor rimelighetens grenser :)

Lite bilde av bilen slik den står pr i dag:

w6fa45v4ck667swd0m69.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Morro å se at gamlebilen er i gode hender :)

Du er tidligere eier du også?? Håper og tror at den ikke kommer i noen værre hender nå enn tidligere ;)

Jepp, det var jeg og fattern som tok denne inn i fra Sverige :) Noen planer om sportseter? Synes virkelig bilen fortjener det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...