Jørgen Lie Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Takk takk folkens!! 635csi: Tjaa, haster og haster, ta det når du får tid, som jeg har sagt Høsten kommer snart, da går bilen i dvale.. Så har ikke behov for de uansett da Ta den tiden du trenger slik at de blir strøkne! Den skal vel være passelig greit i orden ja Har ikke sett den selv på lenge nå, så gleder meg til å dra og hente den!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 facelift denne gangen altså? gratulerer vartfall, reiner med det blir samme standaren på denne som den andre du hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Grattis! Morro å se at gamlebilen er i gode hender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 facelift denne gangen altså? gratulerer vartfall, reiner med det blir samme standaren på denne som den andre du hadde Det ble det gitt! Planen var preface, men d vokser jo ikke på trær akkurat. Denne er nok i en helt annn klasse enn de andre jeg har hatt. Den røde tråden her vil nok ha originalitet som førsteprioritet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Grattis! Morro å se at gamlebilen er i gode hender Du er tidligere eier du også?? Håper og tror at den ikke kommer i noen værre hender nå enn tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Ser ut som om det blir henting av bil til helga Herre, det banker i E30-hjertet nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Gratulerer så mye mister E30 blir aldri feil og bildet på første side lover godt, gleder meg å høre at du legger vekt på at den skal være orginal Her blir det artig å følge med å få sett resten av vidunderet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Kjøre på med m-tech2 da? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Gratulerer så mye mister E30 blir aldri feil og bildet på første side lover godt, gleder meg å høre at du legger vekt på at den skal være orginal Her blir det artig å følge med å få sett resten av vidunderet Takk for det, Fredrik! Ja, det lover meget godt. Har som sagt ikke sett bilen på en stund nå, men denne valgte jeg og kjøpe usett. Kommer nok til å være så original som mulig ja, men det ligger vel litt i kortene at det vil komme noen andre hjul, samt litt mere senk etterhvert. Men, har på ingen måte planer om å ødelegge denne bilen. Alt skal være mulig og kaste av slik at den kan bli flett original igjen Får legge til et bilde under her da, selv om flesteparten av dere sikkert har forstått hvilken bil dette dreier seg om Kjøre på med m-tech2 da? Her skal det nok aldri noe M-tech2 på nei.! Er vel ikke hverdagskost å se en orginal 2 dørs facelift 325, så skal nok prøve å gjøre denne "til noe eget" innenfor rimelighetens grenser Lite bilde av bilen slik den står pr i dag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Gratulerer med ny bil! Denne var pen og noe for seg selv Gått litt lei av M-tech maset og grisesenk, en original e30 i god stand er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Dette skal jeg følge med på Jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Grattis! Morro å se at gamlebilen er i gode hender Du er tidligere eier du også?? Håper og tror at den ikke kommer i noen værre hender nå enn tidligere Jepp, det var jeg og fattern som tok denne inn i fra Sverige Noen planer om sportseter? Synes virkelig bilen fortjener det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå