e30 tic Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 bedre jeg maser i denne tråden, har du noen bilder av bil med lik felg og dekk dim som du skal kjøre?
Jørgen Lie Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Skrevet Januar 29, 2013 Strålende jørgen, helt strålende! Denne gleder jeg meg til å se med "nyhjula"!! Det gjør jeg også Dette blir så rått Håper og tror det ja! bedre jeg maser i denne tråden, har du noen bilder av bil med lik felg og dekk dim som du skal kjøre? Har ikke annet en bilde av min gamle M-tech1 med 205.40 på 9,5"... Men om du ser på http://tyrestretch.com så kan det hende det ligger bilder der
Jordfræsar Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Bra jobba Blondie Spennende å se resultatet!
Larsinnj Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Hvor kjøpte du ringer? Blir bra dette! Hårete innpress
Jørgen Lie Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Skrevet Januar 29, 2013 Dette blir gromt!! Dette blir sååå bra! Bra dere også har trua, gutter! Bra jobba Blondie Spennende å se resultatet! Ja, regner med jeg får levert senter og senterdeksel til lakk i morgen Han skulle ta det sånn innimellom, og lakkere de samtidig som noe mere skulle lakkes slik at det ikke varmes opp boks bare for min lakkering Har trua på dette altså! Hvor kjøpte du ringer? Blir bra dette! Hårete innpress Kjøpte de av en kar her på forumet Orginale OZ/Hartge-ringer tror jeg. Innpresset begynner og ligne noe nå ja
Marionette Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Står bare med nesa opp i malingsfjernern, jaja Men blir gromt !
Jørgen Lie Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 Hehe, kjenner ikke lukten så godt med mindre man stikker den omtrent neddi Så det går bra !
RS-Heggem Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Hvilken malingsfjerner har du, evt hvor fikk du tak i den? Er vel ringer fra Oz dette, siden de lager ringene for hartge, og de fleste andre av produsentene fra denne tiden..
Jørgen Lie Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSt_IXPcE6a2wFkj_2otaxi5-Y1FLzMmQaw-CEHIsa-xPkRbdEX]/img] Bruker Chem sin, den til høyre Er ringer fra OZ ja.. Står merket med OZ på baksiden av ringen.
StigJ Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Dette blir gromt Jørgen. Men hvorfor ikke lakke tønnene sort?
Jørgen Lie Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 Takk Stig! Fordi jeg ville ha de grå vel.. Ser man lettere at de er skitten av bremsestøv = mere vasking og vedlikehold
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå