Gå til innhold

Jørgen`s E30 325i. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Hehe, bra du har tro på dette, Frode ! Det liker jeg :)

Ja, det sto infinity på den når jeg kjøpte den. Men siden jeg skal prøve og holde meg "orginal" på eksteriør-fronten, så ble den tatt (les: rivd) av. Har kjøpt IS-leppe, samt jeg har en front til som skal lakkeres og sikkert monteres.. :)

Levert sentrene til lakk i dag ;)

Her er fargen:

8worizr3f1tv2gia3i19.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bra du har tro på dette, Frode ! Det liker jeg :)

Ja, det sto infinity på den når jeg kjøpte den. Men siden jeg skal prøve og holde meg "orginal" på eksteriør-fronten, så ble den tatt (les: rivd) av. Har kjøpt IS-leppe, samt jeg har en front til som skal lakkeres og sikkert monteres..:)

Det var akkurat det jeg ville høre, IS-leppen er litt mer diskret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var akkurat det jeg ville høre, IS-leppen er litt mer diskret.

Stemmer, samt at den har blitt levert orginalt på E30, det spiller en rolle for min del for tiden :)

Blir spennende å se når det er ferdig. Men du Jørgen, jeg ser flere farger oppi der jeg..? :)
Ja, gleder meg!!

Whaat?? :shock: Viste vel at jeg var fargeblind han lakkereren da :cry::wink:

Ene fargen der ligna faktisk litt på diarè.. :P Får håpe sluttresultatet blir bedre! ;) Er det den fargen du nevnte for lenge siden? Individual?

Jess, den heter diare666 den fargen der :)

Satser på at sluttresultatet vises litt annerledes enn det der ja 8)

Når kan vi forvente å se første bildene? :D

Det er ikke godt og si :^o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææh, tjæ, skal ikke bli veeldig grønn, men... Hehe, er jo ikke teasing å legge ut bilde av grunningen?

Grunnen til at jeg ikke gidde å publisere farge er fordi jeg i værste fall kan bli kopiert.. Skal man ha en liiiten sjans til å skille seg ut blant mengden med bl.a E30, så må man holde enkelte kort inntil brystet for å få noe eget. Har veldig lyst til å si hvilken farge det er, for å høre synspunkter.. Men da er det plutselig en eller flere som også lakkerer senter i samme farge, kanskje.. Skal si hvilken farge det er når de er ferdig lakkert og satt sammen på felgene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææh, tjæ, skal ikke bli veeldig grønn, men... Hehe, er jo ikke teasing å legge ut bilde av grunningen?

Grunnen til at jeg ikke gidde å publisere farge er fordi jeg i værste fall kan bli kopiert.. Skal man ha en liiiten sjans til å skille seg ut blant mengden med bl.a E30, så må man holde enkelte kort inntil brystet for å få noe eget. Har veldig lyst til å si hvilken farge det er, for å høre synspunkter.. Men da er det plutselig en eller flere som også lakkerer senter i samme farge, kanskje.. Skal si hvilken farge det er når de er ferdig lakkert og satt sammen på felgene :)

Nei..men fargeblandingen ;) for jeg antar at en av de fargene der har noe med felga dine å gjøre? :P

Om du sier fargen nå eller om folk ser den når de ser den på bilen har vel egentlig fint lite å si. hvis noen liker det mye nok vil de kopiere deg anyway :) Men hvis du venter til de er på bilen din, så er det hvertfall ingen som rekker å gjøre det før deg ;) selvom alle farger vel er prøvd et eller annet sted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei..men fargeblandingen ;) for jeg antar at en av de fargene der har noe med felga dine å gjøre? :P

Om du sier fargen nå eller om folk ser den når de ser den på bilen har vel egentlig fint lite å si. hvis noen liker det mye nok vil de kopiere deg anyway :) Men hvis du venter til de er på bilen din, så er det hvertfall ingen som rekker å gjøre det før deg ;) selvom alle farger vel er prøvd et eller annet sted

Skjønner Jørgen veldig godt jeg. Ville vært utrolig surt om han viste fram fargen nå, også kommer en annen og kopierer og legger ut før han. Er som Jørgen sier, man må holde kortene tett. Er knallhardt å skille seg ut i E30-scenen, det skulle jeg tørre å påstå at jeg kan alt om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner Jørgen veldig godt jeg. Ville vært utrolig surt om han viste fram fargen nå, også kommer en annen og kopierer og legger ut før han. Er som Jørgen sier, man må holde kortene tett. Er knallhardt å skille seg ut i E30-scenen, det skulle jeg tørre å påstå at jeg kan alt om ;)

Ja, jeg er jo helt enig med han jeg å. Er jo derfor jeg sa at han er safe hvis han venter til de er på bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja.. Det er vel mest for å få oppmerksomhet :) Er jo morsomt at folkt følger med, og evt liker/ikke liker det som blir gjort.. Så noe mere grunn enn det er det nok ikke :)

Tror ikke denne fargen er prøvd på noen felger her til lands i alle fall :)

Stemmer.. Det er akkurat det som er grunnen.. Om jeg får montert de først, så blir i alle fall jeg førstemann ! Om det betyr noe, det kan jo så klart diskuteres, men akkurat nå betyr det noe for meg :)

Det er en del E30`er som begynner og bli meeget bra ja, samt fine, så dette er jaggu ikke enkelt! Nå er jo ikke OZ-hjula suuperspesielle, men de får i alle fall en egen farge, og et eget oppsett med bredde og innpress :)

Minigris fikk forresten snapchat av lakkereren nå, med sentrene mine, som faktisk hadde fått farge ;) Så dette går adskillig mye raskere enn jeg trodde! Kanskje jeg rekker og levere alle delene til 635csi igjen før jeg må dra på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...