Gå til innhold

Jørgen`s E30 325i. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Dette blir bare helt kanoon Jørgen!

Vil passe godt inn blant rødfargen :)

Håper og tror det ja Tommen ;)

Tøøft! Men det var ikke langt unna Sepang Bronze som jeg tippet, utifra bildene her iallefall ;) Fargen vil jo passe dritbra til rød ja ;)

Mja, mjo, den er vel en del mørkere uten lys på seg, denne er, tror jeg, mere grå når det ikke vises effekt i lakken. Mm, det tror jeg faktisk at den vil gjøre ;)

Det der blei strøkent .

Takk takk!

Det blir helnice ;)

Takker ;)

Hadde sett for meg en sprek farge, men på en annen side er jeg veldig glad for at det ikke ble det! ;) ble lekkert det der! :D

Hehe, skal love deg at jeg har tenkt mye på farge... Men ja, jeg er egentlig glad for det jeg også, fordi dette har jeg tro på faktisk :)

Dette blir rått Jørgen! :D Gleder meg til å se de på bilen, og ikke minst så gleder jeg meg til treffsommer, så vi får se alle de feite bilene, med sinnssyke felger på rekke og rad! =P~

Takker Lars Emil :D Ja, det gjør jeg også ;) Det er et høyt nivå blant folket her inne i år på hjulfronten.. Så ja, det kommer nok til å skli rekker med biler som har feite felger i år, det er det ingen tvil om!

Fy steike for en kant. kommer til å bli èn FEIT E30 8) Jatakk til fler bilder :)

Mja, 3,5" kant bak, og 3" foran :) Takk for det ;) Kommer mere bilder så snart jeg får hjula hjem tenker jeg :) Kanskje ila neste uke :)

Denne bilen bør på GS-treffet på Bud i år :wink:

Det er planen ja, siden jeg FAKTISK har fri da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeelt innafor dette ja! :D Må få sett på denne ila sommern 8)

:D Ja, det hadde vært skøy :)

Jeg har vel aldri likt røde biler. Men denne herligheten med slike smykker gjør at jeg må klype meg litt i armen! Hehe :) Dette blir virkelig gjennomført :applause:

Takk for det ;) Hyggelig og høre at det faller i smak hos folket :) Prøver så godt jeg kan, men gjenntar meg selv: Det er veldig vanskelig og finne på noe eget på E30 om dagen, spesielt facelift, synes jeg. Men prøver så godt jeg kan, og så langt ser det ut som om jeg har lyktes :)

Helt rått!:) hva er dimensjonen på felgene?

Takk takk :)

Foran: 9,5x16" ET 8

Bak : 10x16" ET -4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...