-Roger- Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Enig ang. MT2 - det er jo nesten like vanlig som oz futura ;D Mtech 2 og OZ futura er sjef! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Enig ang. MT2 - det er jo nesten like vanlig som oz futura ;D Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Ja, riktig Tore! Jeg liker M-tech2, men pr dags dato ikke noe jeg vil ha på min bil... Futura kommer det jo på lassevis av på BMW`er i år, så ja, det er også like vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Kan jo trøste seg med at man snart skiller seg mer ut med Gs-felger, enn man gjør med custom delte hjul på samme hvilken Bmw det gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Kan jo trøste seg med at man snart skiller seg mer ut med Gs-felger, enn man gjør med custom delte hjul på samme hvilken Bmw det gjelder. Not true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Litt på kanten den ja, Heggem, selv om det har økt alvorlig i antall custom-hjul / tre-delte hjul de siste årene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Hva med 2-delte daa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Ja var det i dag eller morra du skulle på bt igjenn?, venter på bilde med masse senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Godjenta på tur til Kristiansund Deilig å kjøre E30 med ballongdekk og normal høyde også faktisk ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Få høre, hvordan gikk det i djevelens hule? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Er i morgen det Ohrvik, om jeg ikke tar feil Lykke til Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Det er når di er slik mqn merker hvor fine e30 egentlig er å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 I morgen jeg skal inn ja 09.30! e30 tic: Oh ja, den er jo fantastisk nå Må få skaffet meg noen 15" orginale krysseikfelger etterhvert og ha orginal dimensjon med sommerdekk på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 [ Bilde ] Godjenta på tur til Kristiansund Deilig å kjøre E30 med ballongdekk og normal høyde også faktisk ;) Dæven for noe gode minner jeg får Min første bil, 318i 2 dørs 1985 nylakkert smurfeblå med akkurat samme felger som du har på nå Har bare et bilde av den bilen, og det er tatt fra samme vinkel som du har der, men da er det med vinterkorkfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Så bra Hehe, kan jeg spørre hvilket årstall det var? Smurfeblå hørtes sent 90 tili 2000 ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå