-Roger- Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Så bra Hehe, kan jeg spørre hvilket årstall det var? Smurfeblå hørtes sent 90 tili 2000 ut Spot on! Jeg kjøpte den i 2001 og den ble vel lakkert i 1999 eller 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 beklager, dagene går i surr regner med du forteller oss her hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Roger: Hehe, det ante meg Marius: Jada, skal få vite når det er kommet i vognkort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Nå vil jeg se bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Da har jeg vært hos Statens Vegvesen og fått godkjent KW justerbart i vognkortet Det var en kjempetrivelig opplevelse, der kontrolløren var imponert over bilens tilstand med tanke på alder. De fleste E30`ene som kom inn var det omtrent bare beingrinda igjen av sa han Så denne måtte jeg ta vare på og beholde i god stand.Ellers var det hele tiden en god tone, han sjekket nr overens med papir/deler og målte fra senter nav til hjulbue. Fikk skrevet inn den maksimale senken som sto i TUV-papirene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Gratulerer Hjem å få på rett høyde og hjul nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 bra. statens vegvesen er hyggelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Er vel gjerne slik at humøret deres varierer med kvaliteten på det som kommer inn.. Edit: gratulerer også såklart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Gratulerer Hjem å få på rett høyde og hjul nå da? Takk takk Tja, vi får se om det skjer noe iløpet av helga, kanskje.. Men orker ikke stresse. Skal inn med bilen i garasje igjen før jeg drar på sjøen i påska, så da er jeg ikke hjemme før slutten av april, så da rekker jeg det vel uansett Orker ikke la den stå på OZ-hjula. Bedre at de ligger inne i varmen;) bra. statens vegvesen er hyggelige Ja, han var rent så trivelig Er vel gjerne slik at humøret deres varierer med kvaliteten på det som kommer inn..Edit: gratulerer også såklart.. Hehe, ja altså, de får jo se mye boss... Så det kan jo hende at det hjelper litt at ting er i orden Takker:) Gratulerer Takkåtakk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Gratulerer! må være en deilig følelse å ha det godkjent ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Grattis Blondie Når får vi se nye bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Ja greit og ha det på stell Markus Takktakk fræsarn! Njæææ, usikker. Meste spennende bilder kommer nok neste gang jeg kommer hjem fra sjøen Slutten av april Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Grattis da! Gleder meg til å se den med riktig høyde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Takk takk jada, d blir noen justeringer med bilen nå fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå