Jørgen Lie Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Haha, ja det er vel ikke harry sjekketriks sikkert Trives forøvrig utmerket med den jeg har M&M`s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Elsker stuke og gratulerer med premiering, det er en nydelig følelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Takk Ryen! Ja, det var helt fantastisk. Setter i alle fall pris på peoples choice, uten tvil.. Da er det jo deltakere på treffet som viser hva de liker, så den setter jeg høyt! At det skulle bli to pokaler på Madde var en hyggelig overraskelse for oss begge Forresten, noen som har to nakkestøtter i sort skinn til salgs? Må være hele og pene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Gratulerer Jørgen Er ikke heelt enig i folien på panseret men bilen er gjennomført as føkk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Du fikk 2 velfortjente pokaler jørgen Ingen tvil om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Kvasi: Takk for det! Fikk faktisk KUN positive tilbakemeldinger på de stripene, og føler selv det var et lite friskt pust til en ellers "kjedelig" front.. Men tok litt tid før jeg ble fortrolig med de.. Men enda godt at ikke alle liker det Hjertelig takk Mats! Og takk for utrolige fine bilder av bilen som du tok : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Jeg synes Deutche-stripene gjorde seg skikkelig bra! Da jeg så bilde av bilen din på face, måtte jeg se to ganger før jeg å at det var din bil, men husker jeg tenkte "helvete, for en rå E30" Absolutt fortjente pokaler, du må nok venne deg til å plukke noen framover nå Bare å bygge stor pokalhylle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Jeg synes Deutche-stripene gjorde seg skikkelig bra! Da jeg så bilde av bilen din på face, måtte jeg se to ganger før jeg å at det var din bil, men husker jeg tenkte "helvete, for en rå E30" Absolutt fortjente pokaler, du må nok venne deg til å plukke noen framover nå Bare å bygge stor pokalhylle. Takker. Hehe, bra d ble en liten overraskelse, for d var meningen Mja, å venne meg til det vil jeg ikke, og det er heftig konkurranse, så d får bli en gledelig overraskelse om d skulle bli premiering på flere treff men morsomt; DÉT var det men det vet du vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Da er det dags for litt lufting av frøkna igjen.. I helgen er det BMW CCN-treff på Frøya med banekjøring, utstilling og sosialt samvær Håper så mange som mulig tar turen for en superflott dag ute i havgapet Her er et lite bilde fra mobil(crap)arkivet som ble tatt før jeg dro på sjøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Utrolig fin bil! Gratulerer med pokalene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Utrolig fin E30 du har! Nydelig farge og nydelige hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Tusen takk begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Får vi se deg på landstreffet på Llillehammer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Tror nok ikke det blir tur dit nei desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Etter en fantastisk dag på Frøya Motorsportsenter i går, så kom jeg faktisk hjem med enda en pokal :D Fikk pris for fineste ombygde før 1990 Må si denne sesongen allerede har vært bedre enn alle de andre jeg har hatt tilsammen! Utrolig morsomt at alle liker bilen, og har tilgode å få negativ kritikk, i alle fall face to face. Ekstra morsomt var det at et styremedlemm i hovedklubben til BMW CCN fortalte meg at "dette er oppskriften på en perfekt E30, og du ar gjort alt riktig! Det er stas å høre fra en generasjon som kanskje ikke brenner for dekkstrekk, rikelig senk og breie felger!Her er i alle fall noen bilder fra helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå