Gå til innhold

Jørgen`s E30 325i. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med nok en pokal :) bare vakkert det her!

Tusen takk Fræsarn ;) Hyggelig!! :)

Gratulerer med ny pokal Jørgen :applause:

Vi har jo 10 flett nye gokarter på Halsa Motorsportsenter i år, så her kunne man alltids arrangert er BMW-relatert treff med utstilling og gokartkjøring (konkurranse). Og selvfølgelig en real fest etterpå, noe vi er gode på her i området :wink:

Hjertelig takk :D

Jaaah, det hadde vært noe og tenkt på :applause: Ja, det må vi få til, å ta ei god fest ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare klaging på deg?? ;) Det handler jo litt om kostnadene på leia også da. Det er dyrt å leie banen. Vi gjorde nok lurt i å starte forsiktig. Dessuten var banen utleid til andre i dag! :)

Det er slettes ikke noe svipptur nei, det kjentes i gårkveld da jeg kom hjem ;)

Neida, er da ikke det :)

Jeg syns bare det er rart. for jeg tipper 90% av de som orker, og ønsker å dra helt ut dit for å kjøre En dag, helt sikkert hadde blitt med på to dager, også har en jo de som tar seg en eventuelldagstur, både på dag en, og andre på dag to. Tror ikke det er så mye vanskeligere å få til to dager :)

men jeg skjønner selfølgelig det JÅS sier, at en må prøve, og starte i det små, det er jo fornuftig. Om det er veldig dyrt, går det jo ann å prøve innvitere flere. Neste gang håper jeg bare at jeg er hjemme jeg :D så skal det bli mindre klaging.

regner med du var klar når du kom hjem ja, Jørgen. var der på dagstur like før jeg reiste ut. kjørte dit, kjørte masse på bane, også hjem igjenn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med pokalene og de fremtidige pokalene.. :wink:

Bilen har blitt vesentlig oppgradert siden mitt eie, ikke helt min smak med felg/dekk men vi er alle forskjellige og folket liker looken :applause:

Ellers godt å se at bilen blir tatt vare på, morro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, er da ikke det :)

Jeg syns bare det er rart. for jeg tipper 90% av de som orker, og ønsker å dra helt ut dit for å kjøre En dag, helt sikkert hadde blitt med på to dager, også har en jo de som tar seg en eventuelldagstur, både på dag en, og andre på dag to. Tror ikke det er så mye vanskeligere å få til to dager :)

men jeg skjønner selfølgelig det JÅS sier, at en må prøve, og starte i det små, det er jo fornuftig. Om det er veldig dyrt, går det jo ann å prøve innvitere flere. Neste gang håper jeg bare at jeg er hjemme jeg :D så skal det bli mindre klaging.

regner med du var klar når du kom hjem ja, Jørgen. var der på dagstur like før jeg reiste ut. kjørte dit, kjørte masse på bane, også hjem igjenn :P

Var en spøk, men det skjønte du vel ;)

Helt klart et poeng der, og ja, vi måtte starte en plass.:) Og ha med andre er jo en mulighet, men jeg tørr påstå at det er meeer enn nok BMW`er i Trøndelag / M&R til å lage et knakende bra treff! Bare synd mange ikke orker å møte opp, selv folk som bor mye nærmere enn oss.

Jaah, kom hjem torsdagskvelden på Smøla, da var det et lass med klesvask som sto for tur, ta ut E30`n, en tur til Haakinj & Co med litt småtteri, opptidlig neste morgen og shinet bil for så å kjøre, så ble d vel 4 timer søvn i hytta vi leide :P Så ja, var rimelig peisa på lørdagskvelden ;)

Gratulerer med pokalene og de fremtidige pokalene.. :wink:

Bilen har blitt vesentlig oppgradert siden mitt eie, ikke helt min smak med felg/dekk men vi er alle forskjellige og folket liker looken :applause:

Ellers godt å se at bilen blir tatt vare på, morro!

Hjertelig takk ;) Hehe, det hadde jo vært morsomt :oops:

Den har fått en god del påkost siden jeg hentet den ja.! Har ikke mottatt en eneste negativ uttalelse om bilen faktisk, bortsett fra at enkelte på forum er skeptisk/negativ til felg/dekk, og det er selvfølgelig lov når man sier det på en saklig måte.:) Har i alle fall ikke gjort noe som ikke kan gjøres om igjen. Alt av orginale deler er tilgjengelig (fjærbein/fjærer osv), så det tar en liten kveld og sette bilen i helt orginal stand........noe som sikkert kommer til å skjer i fremtiden når jeg får skaffet tidsriktige felger til orginal-look :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått skaffet meg riktige blinklys foran ;) Frode D fortalte at han en gang i tiden kom over disse gode gamle sota blinkersene, og kjøpte liksågreit 2 par. Nå har han, etter eget initiativ vært i garasjen og letet frem disse, og sender de til meg i morgen!

Tusen hjertelig takk Frode, nå slipper jeg disse nymotens "krystall" blinklysa på Madde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er litt random bilder som lakkereren vår tok da vi kjørte til treff. ....og JA, jeg vet at gardina mi henger på halv 8 baki bakruta der :lol: Bare overse det ;)

9939_3051714987553_1593298211_n.jpg

936146_3051715427564_89659445_n.jpg

969016_3051716907601_44489552_n.jpg

397438_3051717507616_628213530_n.jpg

Haakinj i bakgrunnen med åttåtjuu`n.. :)

945203_3051717987628_734541639_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sattan så den bilen din "skrever" bak :-D

Hehe, ja, skræver brukbart ;) Like greit, tenk hvordan det hadde sett ut om hjula sto beint :lol: Halve felgne utenfor i øverkant ! :P

Jeg skjønner hvorfor du plukker pokaler her og der :) Det der er helt vilt rått! :D
Lyger vel ikke så mye om jeg sier dette er Norges Fineste å mest strøkne E-30 ;)

Satan får en bil, å det værste er, at den er mye råere i real life! :D

Hjertelig takk begge to, setter virkelig pris på slike kommentarer!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...