Gå til innhold

Jørgen`s E30 325i. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Fine bilder:)

Har alt du liksom, tullball.

Nei, fant mine på ebay for 2årish siden, mts heter de, mørkt glass. Prøvde å finne til hermanoo for litt siden, men tror jeg bare fant til m3. Kjenner jeg deg rett har du sikkert sjekka der du og

Men nå har du nå fått i, og knall blir det:D klar til helga da? Det er jeg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Mats :D

Å takk Marius:))

Hihi, du har alt ja ;) Mm, M3 finnes de til, men ikke til fjasløft :)

Klar som et egg!! .......men ser sikkert ut som et dass igjen før jeg kommer meg til bud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......dette er helt overveldende. Jeg har vært på tre treff de siste 5 ukene og kommet hjem med 4, ja 4 (!!!!!!) pokaler! Jeg er så utrolig fornøyd, og kan ikke få sagt hvor stor pris jeg setter på alle fine ord og hyggelige samtaler med folk. :) At bilen skulle bli mottatt på denne måten hadde jeg aldri i min villeste fantasi drømt om en gang!

I dag på GS-treffet i Bud, å fikk Madde pris for fineste modifiserte før 1990, og vi er begge to strålende fornøyd, spesielt siden Prinsesse Madeleine giftet seg i dag, og hun er opphavet til navnet på bilen ;)

yu2halrmozdnxz9t36na.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, væl fortjent så kjekk som du er ;-)

Tusen takk ! :) Er vel forhåpentligvis bilen, ikke meg.. Da hadde det nok ikke blitt mye premie :lol:

Grattis! Velfortjent, som det er hver gang! :)

Fikk endelig sett bilen live idag, å det svarte til forventningene! Penere i virkelighet enn på biler, å den er pen på bilder! :)

Hjertelig takk Stian! :) Hyggelig å høre! Herlig at det faktisk står opp til forventningene til folket som ser bilen. Et bilde kan si en ting, mens det i virkeligheten er noe annet, så det er virkelig moro å høre :)

Gratulerer igjen blondie :) Bare vakkert det her!

Hjertelig takk Fræsarn ;)

Grattis, vel fortjent!

Tusen takk Pedi, hyggelig :)

Velfortjent pokal :)

Ble enda bedre med tonede blinklysglass også!

Takker, Frode!! Ja, det var nok det som gjorde susen i dag ;) Heldigvis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk S.K.! :) Setter pris på å høre slikt! Var trivelig å slå av en prat ja :) Tok noen bilder av M5`n din i dag som kommer etterhvert :) Må se over først.! Og gratulerer med pris til deg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...