tommyheimberg Skrevet September 11, 2015 Share Skrevet September 11, 2015 Stanced e30, m3:)))))))))) Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk Jørgen Lie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet September 12, 2015 Share Skrevet September 12, 2015 Delte følelser rundt det blir vel bra med nytt prosjekt da! Jørgen Lie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 12, 2015 Share Skrevet September 12, 2015 Kondolerer med salg av en sinnsykt strøken E30, ja.. Fikk du det du ville for den? Spent på neste Jørgen Lie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 12, 2015 Forfatter Share Skrevet September 12, 2015 Takk karer! Bilen dro for 30min sia.. Har vel knapt hatt større klump i magen... Fikk en pris jeg var fortrolig med ja, hvis ikke hadde den ikke gått Stance`a E30 M3 er absolutt noe jeg kunne tenke meg, men det har også sin pris Jeg er også spent på etterfølgeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet September 12, 2015 Share Skrevet September 12, 2015 solgte du ikke felgan me bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet September 12, 2015 Share Skrevet September 12, 2015 Gratulerer/kondolerer med salg veldig spenst på hva neste blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 12, 2015 Forfatter Share Skrevet September 12, 2015 Nei Chris, de selges ikke foreløpig i alle fall:) Jeg er også spent på det Lasse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 ka me en E21 som neste bil? har du sansen for di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 19, 2015 Share Skrevet September 19, 2015 Blir spennende å se hva din neste E30 blir. Er den nye som skal anskaffes din 8.ende eller 9.ende E30? hehe Nr. 10 må vil bli en M3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 19, 2015 Forfatter Share Skrevet September 19, 2015 E21 er kult, men det er nok E30 som er aktuelt, hvis ikke det blir noe nyere med mere motor:) Bah, jaa, det blir nr.9 ja faktisk...Men å finne en tilsvarende som den jeg solgte skal nok holde hardt.. Men jeg har øyne åpne, for ulike varianter. Så får vi se E30 M3 skulle man kjøpt for 5-8 år siden.. Da hadde man hatt en hinsides avkastning pr i dag Meeen, nå er det jo vanvittig mange som har E30 M3, så er ikke sikker på om det er veien å gå for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå