Gå til innhold

Min 318is Class II Limited Edition.


Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Har i dag hatt en skikkelig runde med bilen nå. Skulle bytte Clutch, men det er en liten drittjobb i garasjen med garasjebukker. Girkassa er ihvertfall av nå etter flere timer med plukk, men fant ut underveis at jeg trenger ny hardykobling, bolter til eksosmanifold, simring bak svinghjulet og litt annet plukk. Greit å skifte alt når en først er nede med ting.

Ellers fant jeg rester av den originale frontspoileren under frontfangeren. Var litt moro å finne, da en virkelig ser at det er en class II man har med å gjøre. Jeg trenger derfor heldigvis ikke bestille alle festene når jeg skal ha den spoileren, da de allerede henger på plass. :-) Ny sideskjerm sendes også til lakkering i morgen, nye blinklys foran og på siden er på plass, og nye baklykter er på vei :-) Skal få tatt noen bilder når den begynner å bli noe å vise fram igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update fra Roma folkens :D Er her på en liten ferie og vet det ligger deler på postkontoret og venter når jeg kommer hjem :-)

Fant et bilde fra litt skruing jeg kan legge ut. Bilen står sånn ca slik nå, med grill og skjerm på lakkering, og uten girkasse og div pga. clutchbytte. Gleder meg til å få den sammen igjen :-)

dnwvafpyoio14f89h2in.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har lagt igjen kameraet mitt på Fosen, men får legge ut litt shabby mobilbilder da (Venter spent på Iphone 5 i posten nå!)

Kom hjem fra Italia i går og da lå dette i carporten og ventet. Greit med god kompis som er lakkerer og leverer på døra ;-) Han ble litt usikker om han traff på fargen, så fant derfor ut at han skulle hellakkere bilen min til våren :mrgreen: Bilen har vært lakkert opp tidligere, og fargen ser bittelitt lysere ut enn originalfargen i motorrom. Er org fargen vi har lakkert opp i og den har litt mer lilla i seg.

ywu79nlgif5z6pjpfvjj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har etter ei uke med sykdom kommet smått i gang med bilen igjen nå. Nye baklykter er montert, og jeg har fått sammenlignet fargen på bilen litt med den originale. Ser det er ganske stor forskjell, så den blir nok litt rar frem til hellakkeringen, men ser at originalfargen er mye penere, med mer lillaskjær så det blir nok bra :-)

Herregud så støvete den blir av å stå inne. Gleder meg til å få den ned på hjula, cleana bakluka og gitt den en skikkelig vask :-)

acisq6pxcqgvvacacmea.jpg

Her ser en fargeforskjellen. Grillen er lakkert opp i originalfargen. Tror det kan bli bra :-)

pt3j1ksmnr2o6qb2ohgn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hum, hva ialle dager var det som gjorde at du "måtte" ha denne ?

Forutenom at det er en original class II bil...ser jo ikke spesiellt velholdt, pen eller spesiell ut ?

4 sylindret motor er det også :(

men det var kanskje en spesiellt hyggelig prislapp på den ? [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...