Gå til innhold

Min 318is Class II Limited Edition.


Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

M merket skal bort :-) Det bare satt så godt så var litt usikker på hva jeg skulle bruke for å få det vekk uten å skade lakken, men nå skal bilen snart hellakkeres, så da kan jeg tørre å være litt mer hardhendt :-) Kunne passet med sorte nyrer ja, har aldri hatt det på e36 før :-) Får se hva jeg finner på. Senk kommer, men har lyst på ordentlig understell denne gangen, så kanskje bilstein dempere med H&R fjærer kunne passet bra? Vil ikke ha den alt for lav da. Bilen blir nok litt dullet med nå som den er eneste doning. Har ikke helt lagt fra med turboplanene, så får se om ikke det blir gjennomført på denne. Får sende en ny søknad til svv. Husker ikke vekten i farta, men mener den er 1240, kan det stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har ikke skjedd spes mye her. En sliter litt med motivasjonen når det er såpass kaldt ute, men fikk tatt en ordentlig vask i dag og også rengjort interiøret en del :-) Gleder meg til å ta skikkelig vårrengjøring hvor seter osv skal plukkes ut. Har litt lyst til å kjøpe 17" hjul til våren, men er litt usikker da jeg samtidig vil holde den original og derfør burde bruke originalhjula :? Kunne kanskje passet med noen m3 hjul?

4ivoaiv2eiyj1dhvyacz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Sliter med at eksosanlegget mitt går skjevt bakover. Det tar delvis i gulvet på venstre side, noe som naturlig lager en irriterende lyd i karosseriet. Eksosopphenget er på plass som det skal, så klør meg litt i hodet om hva som kan være årsaken. Det er originalt grenrør på bilen og katalysator, med simons eksosanlegg fra kat og bakover. Skjevheten ligger på katalysatoren. Jeg hadde delvis samme problem på min forrige IS og lurer på om noen andre har vært borti lignende? Hadde bilen ikke på Svensen Eksos og de mente katalysatoren hadde slått seg skjev og at den derfor måtte byttes, men jeg finner ingen skader på røret så forstår ikke helt hvordan dette kan ha skjedd? Kan heller ikke huske å ha tatt ned i noe, og ser for meg at det må bli en god smell om en skal klare å slå skjevt noe slikt. Er det noen plass jeg kan justere vinklingen på eksosanlegget som jeg ikke har tenkt på? Har sett over motorfestene og festene til girkassa, og de er hele. Festet fra girkassa og til eksosanlegget er også justert så langt til høyre som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike problemer løsest best med vinkelsliper og sveis skal jeg være helt ærlig :) Tror ikke det er så mye å justere på, men det er jo bare stål så eneste som setter grenser er kreativiteten hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...