ESveen Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Kanskje jeg ikke leser det du skriver riktig, men litt utidig å skrive slikt i noen andres prosjektråd? Kjøre/eierglede er ikke alltid synonymt med stor motor/høy prisklasse. Bilene jeg har koset meg mest med er E28'ene til 10-20.000kr som man ser og får potensialet ut av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Var ikke frekt ment Men Mexos hadde jo en så flott E46 Cab som var veldig forsegjort av han om jeg ikke husker feil! litt usikker på om han fortsatt har den ? Denne var bare veldig alminnelig i forhold til den, derfor jeg lurte på hva som gjorde at han "måtte ha denne" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 hum, hva ialle dager var det som gjorde at du "måtte" ha denne ?Forutenom at det er en original class II bil...ser jo ikke spesiellt velholdt, pen eller spesiell ut ? 4 sylindret motor er det også men det var kanskje en spesiellt hyggelig prislapp på den ? Du får bare vente å se Er ingenting som er mer morsomt enn å ta en bil som ingen ser no spesielt med, gjøre noen enkle grep og få folk til å endre mening. Dette er en bil i en annen kategori enn Cab'n min, så kan ikke sammenlignes med den. Og ja, jeg har fremdeles cabriolet'n min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 Hvilken farge er det?ClassII er kult, men syntes du burde beholdt/kjøpt nye orginale lykter.. Alaska blå Vurderte å kjøpe originale lykter, men følte disse fikk bilen til å se litt mer moderne ut. De ser litt rare ut på bildet, kan være pga. bilen står så høyt i rommet på bukker. Det vil nok straks se bedre ut når jeg får vasket bilen og tatt bilde av den på bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Da blir det spennende å se! heldigvis så kryr det av deler til E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 Da blir det spennende å se! heldigvis så kryr det av deler til E36 Jupp. Men er litt færre av Class II deler, men heldigvis er bilen relativt komplett. Må kjøpe den originale frontleppa, men den er heldigvis i produksjon enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 hva med ebay da? der er det jo mye godbiter til en fornuftig penge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 hva med ebay da? der er det jo mye godbiter til en fornuftig penge! Leppa er faktisk dyrere på Ebay enn ny hos BMW, så det er litt spesielt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Har ikke skjedd så mye i tråden her, men har da fått gjort litt med bilen Følgende er skiftet: Clutch Svinghjulslager og utløserlager simmering bak svinghjul rundt veiva Skiver og klosser foran og bak, opphengskuler foran stabilisatorstag foran bremserør v. bak indre og ytre styreledd reparert setebelte bak Strammet håndbrekk Skiftet venstre framskjerm og lakkert denne og grillramma byttet sideblinkers og frontblinkers til mørke. Byttet litt pærer i interiøret. Byttet bolter på eksosmanifold. Har også bestilt ny h. forskjerm som skal byttes pga rust, en ny calipter bak, da lufteskruen knakk på den som står på, nytt teppe til bagasjerommet, bremseband til håndbrekket og en ny m-tech list Bilen skal ellers på eu-kontroll på torsdag. Skal da også bytte casterforingene foran og ta hjulstillingskontroll Snarlig kommende planer for bilen er: Ny frontrute Montering av 16" BBS vinterfelger med nokian hakka. Bytte av hjulbuer bak Hellakkering Montering av M-girkule Skal ellers ta en vask til helgen og få tatt noen bilder, så får en se litt hvordan bilen egentlig ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Dette blir bra! stå på mexos! følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Eu- Ok Da er vi i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 Fikk på ny bakpotte i kveld. Nå ble rumpa perfekt (Må bare få av det harrye m-merket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Hadde en Class ll som førstebil, kult å se flere. Synes riktignok du må kjøpe deg andre baklykter, type originale med hvite/mørke blink:-D ellers ser hekken dønn ut! Simons eksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 Simons eksos ja Liker baklyktene jeg, så de blir nok værende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Stemmer også for originale baklys. Ellers veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå