Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for et strålende treff!!

Dette treffet var utrolig moro, både som tilskuer og sjåfør! Snakket med mange hyggelige BMW-venner og sett mye fine biler, både gamle kjente og nye for mitt vedkommende. Hjelper nok at det ikke arrangeres Gatebil-treff samme helgen.. Vel gjennomført og bøyer meg i støvet for hva dere har fått til. Blir ikke lett for andre å lage BMW-treff etter dette... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for et supert treff fra meg også! Min gamle blå E30 fikk kjørt seg. :-)

Fikk til tider litt for mye horn i panna, og får beklage dersom noen føler det ble litt tett på langstrekka... (Grå E30 M3 og YA reg Warsteiner E30 M3, med meg i midten...) Vi hadde i hvertfall en fin fight. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fint treff, mye artig å hvile øynene på :) Hadde det ikke vært for det usedvanlig sure været til å starte med så hadde jeg nok utstillt bilen også, får ta det til neste år når sola står høyt på himmelen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kanontreff ja! Myye gromme biler å bra kjøring. Sto mest på indre bane å tok bilder, men rakk fortsatt å slå av en prat med noen forum-folk her inne :) Morsomt å treffe folkene back nicket! i tillegg til et par hyggelige fotografer ;)

Digger oppskriften til arrangør med masse spor og drift, pluss fotoshoot og drag :applause: drag er alltid god underholdning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for et supert treff, e30turbo'n fikk kjørt seg godt, funket greit (litt sperring på toppturtall dog) masse kjøretid, liker det :)

bra tiltak med dragrace og bremsebenk, bør gjentas :)

kommer med glede neste år og :) kanskje med noe bedre brems/mer hk.

er fornøyd at jeg faktisk klarte å ta noen på dragrace jeg :P

ble riktignok grusa godt på neste runde menne :P

gleder meg til neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel gjennomført treff! Flott å se BMW-miljøet samla igjen, som Raymond sier, dere har lagt lista for BMW-relaterte treff fremover.

Moro med litt andre aktiviteter enn på et "vanlig" treff. Jeg personlig synes bremsebenken/rulla var ekstra moro, men jeg er (kanskje) litt gæærn og da. :)

Artig å se folk "live" isteden for en avatar på Bimmers.no.

Gleder meg allerede til neste E30meet! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Google maps nye Apple maps? Svaret er JA!

Kjørte i tre timer (fram og tilbake) uten å finne fram, søkte opp på nytt, og det viste seg at Maps hadde sendt meg først til Oslo, så nesten opp til Hedmark :lol: Så da jeg endelig kom meg til Rudskogen, hadde nesten alle reist. Fikk en del bra bilder da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...