Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


Anbefalte innlegg

Skrevet
Åja trodde siste førermøte var 12 jeg

Annonserte et nytt førermøte over anlegget. Kom ikke mange, men hva mer skal man gjøre. Hehe

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Stemmer det. Lørdags morgen var den litt "emo" etter programmering (er alltid det de første 30 min) og likte ikke at jeg tulla ut fra piten. Men funka fjell på banen. Utover dagen begynte jeg å slite med matetrykk, og mista dermed railtrykk i hytt og pine, samt lavere effekt (og lengre åpningstid enn tiltenkt for å kompensere for fallende trykk = mer røyk).

Skrevet

Har ikke bremsa den etter vi bytta dyser og turbo (igjen....). Den ble liksom kasta sammen for å nå treffet. Men vil tippe 400 når den fungerte som den skulle.

Men var en del andre problem denne helga, helt feil bremsebalanse var en av de (bremsa alt for mye bak, fikk jo aldri stoppa bilen), og for hard bakstilling var det andre. Dette gjorde at jeg alltid måtte trekke meg veldig tidlig på veg inn i sving, og den var "utfordrende" å kjøre kan man si. (og ikke minst, føreren, altså jeg i de fleste heat, kan ikke banen :P )

edit: Broderen sjekka med gps i et av de siste heatene (da mangla jeg effekt), og målte 185km/t. Så ved å få til bremsene, og motoren der den var, så bør det øke litt.

Skrevet

TRF, den dieselen din overraska flere. :-) Du tok meg igjen utpå der, og vi lå temmelig jevnt nedover langstrekka. Hvis du ikke holdt igjen da. :-)

Jeg kjørte mørkeblå E30 med S50B30.

Skrevet

Jeg må takke de som kjørte drift for meget bra oppførsel på banen. Folk slappforbi, og tok hensyn når man ikke greide å turne riktig vei. :applause:

Sånt er så gøy og komme av erfaring. :D

Men 3 dagers treff, kan fort bli for mye. Da heller kjøring til sent fredag også.

Skrevet

Jeg merka meg din bil som den "vanlige e30en som gikk irriterende bra" :)

Jeg får ikke med meg fart ut av svingen før langsletta pga humpene og kenguru oppsettet bak på bilen min. Også må jeg jo trekke meg veldig tidlig pga bremser.

Uansett så følte jeg langsletta som det svake punktet på denne bilen i forhold til partiet etter angsten, og til siste sving før langsletta. Der spiste jeg en del rett og slett fordi bilen er brutalt sterk og det passer veldig bra på de korte strekkene mellom svingene der.

edit: ellers håper jeg jo at dieselen overraska ja :D

Skrevet
Jeg må takke de som kjørte drift for meget bra oppførsel på banen. Folk slappforbi, og tok hensyn når man ikke greide å turne riktig vei. :applause:

Sånt er så gøy og komme av erfaring. :D

Men 3 dagers treff, kan fort bli for mye. Da heller kjøring til sent fredag også.

+1 :) var moro å kjøre bak deg litt, funker bra den enern når den ikke går i nød :)

Skrevet

Det var du som kjørte den blå E46en ja, tror det er grommeste lyden jeg har hørt i en diesel motor 8) M57 har mange muligheter gitt :)

Skrevet
Jeg må takke de som kjørte drift for meget bra oppførsel på banen. Folk slappforbi, og tok hensyn når man ikke greide å turne riktig vei. :applause:

Sånt er så gøy og komme av erfaring. :D

Men 3 dagers treff, kan fort bli for mye. Da heller kjøring til sent fredag også.

Det siste vi trenger er slik "gatebil-oppførsel". Man må følge med :) . vi fikk litt pepper for at folk sladdet over curbs, håper bare ikke jeg må ut å male curbs for hånd :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...