Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

Så jeg sparer altså 4700 i året på denne ene bilen ved at jeg er medlem hos clube30meet! :D

Jøss,høres ut som forsikringsselskap driver med ran til daglig,når de kan gi så store rabatter pga et medlemskap til 250 kroner.....

Den forsikringsavtalen er det beste vi tilbyr for medlemskapspengene. Med unntak av at man sparer nesten hele kontigenten dersom man forhåndspåmelder seg til treffet.

Den forsikringsavtalen er ikke noe som er laget på 5 minutter over en mail hvis det skulle være tvil om det. Det trengtes både gode kontakter og en plan for fremtiden, uten at vi vil gå i detaljer om det. Det er flere som har spart store penger på å bruke rabatten vår hos dette selakapet. Og hva er vel bedre enn at man får det for kun 250,- for 1 år? ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så jeg sparer altså 4700 i året på denne ene bilen ved at jeg er medlem hos clube30meet! :D
I alle mine dager! Det var en utrolig god pris Da skal jeg ta en telefon å høre hva mr.Rallycross har å komme med ;)

Det er sønnen, ikke faren som drev med rallycross, han her holder bare på med rally, så ikke nevn noe om rallycross!!!! [-o<

Han HATER rallycross!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg sparer altså 4700 i året på denne ene bilen ved at jeg er medlem hos clube30meet! :D
I alle mine dager! Det var en utrolig god pris Da skal jeg ta en telefon å høre hva mr.Rallycross har å komme med ;)

Det er sønnen, ikke faren som drev med rallycross, han her holder bare på med rally, så ikke nevn noe om rallycross!!!! [-o<

Åja.. Haha :) Jeg skjønner. Leser litt for fort noenganger :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ifra Vestlandet, feks Haugesunds området som har lyst på E30meet men som ikke har bil å dra bort med? jeg vurderer å ta med Ix'en men mangler for tiden sjofør til den. Send meg evt en PM

Tenkte det kunne være morro med en kjedelig org bil også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi hatt noen flere påmeldinger idag! gromt!

Bare fortsette å melde seg på, imorgen er det mulig å melde seg på treffet selvom man ikke er medlem.

Prisen for de som ikke er medlemmer er 1200,- for banekjøring m/utstilling begge dager og 500,- for utstilling begge dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...