NA Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Har gått i biltreff hver helg i det siste nå så blitt svidd av en god del kr på div treff Har veldig lyst til å kjøre, men virker som at det jeg begynner å bli mer "fornuftig" økonom mtp at jeg ikke kan delta på absolutt alle treff. . Men kan jo ikke komme på E30meet i E-46?? Pluss den er så varm om dagen i coupeen, men det er en annen historie (offtopic her) Skal du kjøre dagens svar på E30?? (1M) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Jeg skal kjøre, juge å kose meg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 He,he. Flott Hva koster kjøringa på lørdag da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Det koster ingenting for publikum. 1200 for medlemmer for kjøring. Gjelder begge dager. Ingen pris for kun en av dagene da dette er vedlig fordelaktig uansett. Vi får se hva som skjer neste år:) vi håper å se NA på e30meet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Ok, takk for info. Får dessverre ikke kommet før lørdag så får være litt dekksparker å se på denne gang da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Er det mulig og betale/melde seg på ved oppmøte? Litt usikker på om jeg rekker dette. Og forresten hadde det passet bedre med treffet etter første juli, leit og akkurat ikke få halv årsavgift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Det er mulig, men prisen kommer til å være noe høyere. Det er også alvorlig lite plasser igjen på banekjøringen nå. Tikker inn påmeldinger hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Jepp, nå tørr vi straks ikke ta imot flere på banekjøringen, kø skal vi ikke ha noe av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Jepp, nå tørr vi straks ikke ta imot flere på banekjøringen, kø skal vi ikke ha noe av. Bra dere stopper en plass, snart 170 biler påmeldt jo! Noen som vet hvor mange som får kjøre på hovedtreffet til gatebil per dag? Der var det hvertfall helt tragisk i fjor, alt for mye bil påmeldt til banekjøring så fikk jo nesten ikke kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 hvis det blir sånn som i fjor så skal ikke jeg klage på mengde kjøretid ivaffall. nå ser det ut til at bilen er "klar" og, dvs er brukbar på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Jepp, nå tørr vi straks ikke ta imot flere på banekjøringen, kø skal vi ikke ha noe av. Bra dere stopper en plass, snart 170 biler påmeldt jo! Noen som vet hvor mange som får kjøre på hovedtreffet til gatebil per dag? Der var det hvertfall helt tragisk i fjor, alt for mye bil påmeldt til banekjøring så fikk jo nesten ikke kjøre. Jepp, men alle de 170 skal jo ikke kjøre. Er rundt 120 på banekjøringa nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 ...og jeg kommer nok ikke til å være så mye på banen heller, så litt mindre kø som resultat av det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Jeg kommer heller ikke til å være så mye på banen, men når jeg er der så forventer jeg at alle andre flytter seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Gleder meg helt sykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Mener gatebil har ca 250 stk pr dag + alle team/ proffe osv. Hvor mange får dere lov til å putte utpå pr heat da ? 30-40 går vel fint ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå