Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Målet vårt er ikke å få flere deltakere enn Bmwccn overhodet, målet vårt er å arrangere et BMW treff med mye kjøretid og fokus på det sosiale, camp F.eks, og nå bremsebenk.

Det er hyggelig at så mange ønsker å være med på årets treff og vi skal gjøre vårt ytterste for at det blir det beste treffet du deltar på iår.

Var ikke ment sånn, men ble vel lyst ut som "årets største Bmw treff" eller noe i den duren, og det ser det jo ut til å bli med litt margin :) moro at det ser ut til å gå veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrudd hele helga, nermer meg finish nå! Satser på en feilfri helg med mye kjøring :)

Bare litt modding på eksos og polere bort noen striper etter noen katter som hadde vert på bilen så er jeg klar.

PS: De som forventer at bilen min ser ut som gull, skal få seg en jævlig overraskelse! haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg forhåndspåmeldte og betalete for en stund siden for meg og min bil og en person med sin bil også, vi fikk billettene på e-post.

Jeg kommer, men ikke den andre bilen. Går det bra om billetten fra den persjon og bilen som ikke kunne komme alikevel, brukes eller omgjøres til en annen persjon med da en annen bil?

Hvis det går etter planen stiller vi 1-3 biler på dynoen da også.

318ti`er alle sammen:

-318ti M42 høy km

-318ti M44 lavere km

-318ti M42 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...