tage123 Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Regnr Bs 26637 Noen har stjålet min e30m3 natt til søndag sist ett tollnes rettnings skien i en forbi kjøring 03:10. Diamantsort , bbs rs hjul, evo3 vinge m/flapp Ta kontakt 91555233 bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Bilde fra en av dine gamle poster: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tage123 Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 måtte de brenne i helvete, men hva er det egentlig med Grenland og BMW ? Har alle BMW kleptomaner samlet seg på et sted ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Fin var den også, triste saker Håper den kommer til rette i en del igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Jævla synd dette da. Du skriver bilen er oppservert, 3.10 og du skriver dette 3.50. Hvorfor er du ikke da ute å leiter etter bilen, siden du da var oppe? Når man har en E30 M3, så lag noe så den ikke går ann å starte, eller ha avtagbart ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 og heng rattet på soverommet , men fra spøk til alvor, jeg føler det er mange e30 m3'er som blir stjålet her om dagen eller tar jeg feil? veldig synd Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Gamle bilen min detta. Importerte denne i 2010, og den hadde ettermontert en slags startsperre på nøkkelen om jeg ikke husker feil. Irriterende at folk ikke skjønner forskjellen på mitt og ditt. Håper bare den kommer til rette, for den har blitt helt rå i ditt eie, Tage! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Du skriver bilen er oppservert, 3.10 og du skriver dette 3.50. Hvorfor er du ikke da ute å leiter etter bilen, siden du da var oppe? Smartphone? Triste greier! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Delt på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Skal holde øyne og ører åpene, ringt grendland taxi og bedt de være på utkikk? Uansett triste greier, har selv små angst for og parkere bilen min i grendlands området da det er alt for mange biler som blir borte der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Utrolig trist! Sksl holde øyne og ører oppe, og spre ryktet videre! Håper du finner den hel og i behold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesen Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Delt på facebook. Håper bilen dukker opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Sånne typer som stjeler og herjer skulle faen meg blitt hengt! jeg vet det er mye litauere/estlendere osv. som tusler rundt i boligstrøk og ser etter noe og stjele, later som de prater i telefonen, men er egentlig på leit etter og stjele noe verdifullt, og gjerne deler seg opp i grupper, har sett dem flere ganger rundt her jeg bor, har da bråstikki ut til dem, da bare vender dem og går fort tilbake igjen, hah faen til pakk! er så drittlei av og høre sånt som dette, det som er så synd, er at hvis man ikke har en gps mottaker i bilen, så er det vel nesten umulig og finne igjen bilen, vurderer sterkt og kjøpe snap off ratt... Håper virkelig du finner igjen bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tage123 Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Hadde vært på byen, kom hjem i taxi, Ikke veldig istand til å leite da. Jævla synd dette da. Du skriver bilen er oppservert, 3.10 og du skriver dette 3.50. Hvorfor er du ikke da ute å leiter etter bilen, siden du da var oppe? Når man har en E30 M3, så lag noe så den ikke går ann å starte, eller ha avtagbart ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå