Gå til innhold

E30M3 stjålet fra Skien natt til søndag 09.09.12.FLER BILDER

tage123
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jævla synd dette da.

Du skriver bilen er oppservert, 3.10 og du skriver dette 3.50. Hvorfor er du ikke da ute å leiter etter bilen, siden du da var oppe?

Når man har en E30 M3, så lag noe så den ikke går ann å starte, eller ha avtagbart ratt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle bilen min detta. Importerte denne i 2010, og den hadde ettermontert en slags startsperre på nøkkelen om jeg ikke husker feil.

Irriterende at folk ikke skjønner forskjellen på mitt og ditt. Håper bare den kommer til rette, for den har blitt helt rå i ditt eie, Tage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne typer som stjeler og herjer skulle faen meg blitt hengt! jeg vet det er mye litauere/estlendere osv. som tusler rundt i boligstrøk og ser etter noe og stjele, later som de prater i telefonen, men er egentlig på leit etter og stjele noe verdifullt, og gjerne deler seg opp i grupper, har sett dem flere ganger rundt her jeg bor, har da bråstikki ut til dem, da bare vender dem og går fort tilbake igjen, hah faen til pakk! er så drittlei av og høre sånt som dette, det som er så synd, er at hvis man ikke har en gps mottaker i bilen, så er det vel nesten umulig og finne igjen bilen, vurderer sterkt og kjøpe snap off ratt...

Håper virkelig du finner igjen bilen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært på byen, kom hjem i taxi, Ikke veldig istand til å leite da.

Jævla synd dette da.

Du skriver bilen er oppservert, 3.10 og du skriver dette 3.50. Hvorfor er du ikke da ute å leiter etter bilen, siden du da var oppe?

Når man har en E30 M3, så lag noe så den ikke går ann å starte, eller ha avtagbart ratt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...