Gå til innhold

Min org. E34 M5 3,8 Touring (Nurburgring#204) SOLGT!

matss
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rå M5!! Hvor lenge har denne gått på Sørumsand? jobba der for noen år tilbake. Fine veier innover mot Rånåsfoss osv som du vel har prøvd :)

Takk for det! Kjøpte den i starten av september, så har ikke gått der så lenge! Ja, ålreite veier mot rånåsfoss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk flott bil :D Hjalp masse med de originale kasterstjerne felgene, en slik bil må være original for å se bra ut og det gjør denne :) Bare få tak i noen originale baklykter også så blir det bra, sota baklykter er litt "kremt" harry :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk flott bil :D Hjalp masse med de originale kasterstjerne felgene, en slik bil må være original for å se bra ut og det gjør denne :) Bare få tak i noen originale baklykter også så blir det bra, sota baklykter er litt "kremt" harry :wink:

Har kjøpt inn orange originale blinklys rundt hele bilen, så skal kvitte meg med dissa svarte lyktene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt inn orange originale blinklys rundt hele bilen, så skal kvitte meg med dissa svarte lyktene ;)

Det høres bra ut :D Sorte baklykter kvalifiserer nesten i samme liga som "Lexus" lykter, kast de så langt du klarer når du får de originale :) Ellers så er dette som sagt en veldig fin bil, som det ser ut til at får godt stell også :D

Kunne gitt høyrearmen min for å få "kasterstjerne" felger til min E34....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguud. De felga :roll: Og bilen ikke minst 8) Kantene dine bak er nok 4,5" siden en iphone er 4,87" :)

Felga vurderes solgt om du er interessert ;) Kanten bak er nok større enn 4,5" Er nok nærmere 5" om du ser en gang til.

Rått. Trodde ikke det var mulig å få tak i kanter nonsærlig større enn 4,5 jeg :P Hvilken prisklasse snakker vi da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...