Gå til innhold

Den store LED pære tråden.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

 

Jeg kjøpte noen billige på ebay som ikke blinker under oppstart. Man kan dessuten kode bort pæresjekk og spenningssjekk så man slipper helt blinking. 

 

Ja, jeg har kodet bort min for flere år siden.

Men det innlegger du siterte var egentlig helt feil fra meg. Jeg er jo klar over det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Heisann! Denne posten er jo på nesten hundre sider, så følte ikke helt for å lese igjennom alle for å prøve å finne ut det jeg lurer på.. :-P

Har en 96 E39 med LCMII, som jeg ikke får kodet bort pæresjekken på. Sliter med flimring i alle lysene som det er LED i, som er AE, tåkelys, skiltlys og ryggelys.

Tåkelys og ryggelys, som ikke nødvendigvis lyser hele tiden, blinker i tillegg innimellom, sikkert fordi bilen kjører pæresjekk.

Spørsmål 1: Noen som tror flimringen kommer fra LCM feil?

Spørsmål 2: Vil en CANbus motstand fungere for få slutt på blinkene i lysene? Bilen har ikke CANbus.

Takker og bukker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, driftit skrev:

Heisann! Denne posten er jo på nesten hundre sider, så følte ikke helt for å lese igjennom alle for å prøve å finne ut det jeg lurer på.. :-P

Har en 96 E39 med LCMII, som jeg ikke får kodet bort pæresjekken på. Sliter med flimring i alle lysene som det er LED i, som er AE, tåkelys, skiltlys og ryggelys.

Tåkelys og ryggelys, som ikke nødvendigvis lyser hele tiden, blinker i tillegg innimellom, sikkert fordi bilen kjører pæresjekk.

Spørsmål 1: Noen som tror flimringen kommer fra LCM feil?

Spørsmål 2: Vil en CANbus motstand fungere for få slutt på blinkene i lysene? Bilen har ikke CANbus.

Takker og bukker

Er det noen feilkoder da på LCM?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gabz skrev:

 Hvem av dem? :oops: Og med link? 

Der det er bilde av E60 pre LCI ;) det er samme pærer til E39 facelift.

http://www.ebay.com/itm/MTEC-Ultimate-12W-V3-LED-ANGEL-EYE-BULBS-BMW-E39-E60-E65-E66-E83-X3-E53-X5-/120966358893?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW&hash=item1c2a28276d&vxp=mtr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gabz skrev:

Ah, der ja, takk! Men eh... 1500 kroner? :shock:

Ja den prisen er på grensen men det er det eneste som gir helt hvitt, best, sterkest lys til angel eyes. Så der får man virkelig noe man betaler for.

Om du søker i tråden her så er det flere med bla E39 som har lagt ut bilde med disse pærene og det er verdt hver eneste krone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtec pærene koster litt rett og slett fordi at det er sykt bra kvalitet.

Selv kjøre jeg ikke med slike nå fordi de ble solgt da jeg egentlig skulle oppgradere fronlyktene, som ble lagt på is foreløpig. Så da kjører jeg med disse billige Kina pærene.

http://www.ebay.com/itm/6000K-6W-White-ANGEL-EYES-LED-HALO-Ring-Marker-Light-Fr-BMW-E39-E53-E60-E61-/221923543585?hash=item33abac8a21:g:tOcAAOSwT5tWKa9o&vxp=mtr

Riktig nok helt hvite og alt det der, men de er jo usynlig på dagtid og det er jo det som teller. Det er der mtec har klart seg bra med synlig ring på dagtid. :) DRL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...