Reef89 Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2012 Ja gått litt tregt her nå. Men her er noen bilder med iphone. Høyre lys er 25w cree med lens cover venstre er 7,5w cree. Som dere ser så er det jo en grei forskjell da, ser jo at høyre lys lyser lengre og er mye hvitere! finaly ..selv om de blir litt blåe med slik camera, skal nok få tatt skikkelige bilder. Så jeg er veldig fornøyd med disse pærene her da jeg fikk samme farge som mine ae. Og pærene mine er hvite med MINIMALT blåskjer og da mener jeg minimalt slik som alle ae også har egentlig vist du ser nøye etter. Jeg vet også at noen her inne kommer til og si at det er kanskje litt blåe eller svake, men har en løsning der fordi en kompis av meg på sin E39 har også montert samme lyspærer på sin og der ble lyset svakere og mer blå. Hvorfor? Lyktene på den bilen er skitten og fukt skadet! Kjøp nye lykter eller ta de ut og vask de i varmt vann. Det hjelper så sykt mye. Kjøpte selv helt nye spredere på ebay. Refletor har jo så klart mye og si også, størrelse osv. jo større jo bedre. Konklusjonen min: Beste pæren jeg har prøvd vertfall Enjoy. Legg gjærne ut dine bilder med disse pærene. Fåes her: http://www.ebay.com/itm/350648018188?ss ... 1497.l2649 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Sweeet! Ble meget bra det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2012 Sweeet! Ble meget bra det der! Ble bedre enn forventet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWbørge Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Bare å bestille nå . Håper dem har H8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 Ser veldig bra ut ja her er det bare og slenge seg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Tror jeg prøver disse jeg også.. Men om ikke de lyser hvitt slik som mtech AE så gir jeg opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 Tror jeg prøver disse jeg også.. Men om ikke de lyser hvitt slik som mtech AE så gir jeg opp Hehe xD jeg fikk vertfall farge match med ae, nå har jeg ikke mtech riktig nok så da kan jeg heller ikke uttale meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 FææN! Det er tomt for pærer på linken! Ble det noen gang testet denne her?: http://www.ebay.com/itm/Car-25W-9006-HB ... e5&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Har nå montert LED ryggelys (http://www.ekstralys.no/products/ryggelys-led-cree) : Beklager for ikke blank bil, blir mye snø når antispinn er av Ble utrolig bra lys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWbørge Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Ok, trenger bekreftelse: in F10 har altså HB4. Grøftelyspærer?? Jeg troode d var H8? Usikker på hvor jeg har det fra, men powerbulbs i england har en oversikt og der står det HB4. Kan noen bare si yes eller no please Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Søkte litt på nettet og fant ut at non-msport er H8 og msport er H11. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Har nå montert LED ryggelys (http://www.ekstralys.no/products/ryggelys-led-cree) Ble utrolig bra lys! Gir disse pærene feilmelding? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Søkte litt på nettet og fant ut at non-msport er H8 og msport er H11. Min E39 med msport har HB4 pærer i grøftelysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Søkte litt på nettet og fant ut at non-msport er H8 og msport er H11. Min E39 med msport har HB4 pærer i grøftelysa Jepp, i know, men jeg mente F10 og ikke E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå