Alpejohn Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Bmw fikser KANSKJE det Men er sikkert noen i nærheten der du bor som har apparat selv og kan fikse for deg Noen som vet hvor jeg kan få tak i de 25w led pærene? Finner dem ikke på ebay lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Hm ja Her er hvertfall de jeg kjøpte, men ser at annonsen er utgått. Går vel an å sende en mail til de evt. søke opp på eBay.. http://www.ebay.com/itm/350648018188?redirect=mobile Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2012 Ja vet om flere også her inne som har gjort det, skal gjøre det selv endag, men ja verksteder gjør det nok for deg eller om du kjenner noen som har diagnose apparat. Tenkt og kjøpe meg selv, ligger jo mange tråder her inne om hvilket, bruk osv. er ikke så avansert egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikers91 Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Der er vertfall pæresjekk på tåkelysa bak på min, kommer opp "check rear foglamps" eller noe slikt.Der er pæresjekk på alle utvendige pærer. Har ikke fått noe feilmelding på mine tåkelys forran (led) . De bak tror jeg gir feilmelding pga. at alt er i en plate der, har selv fått feilmelding hvis jeg drar ut en av de pærene bak der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikers91 Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Ingen som veit hvordan man får fjerna blafringa fra led pærene? Eller hvorfor de gjør det? Tåkelysa forran blei blitz lys med bare tenninga på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Sendte en mail til de som selger LED pærene på eBay, de sa at det hjalp ved å sette inn noen motstander. Og over her så har en sagt at det er mulig å fjerne flimringen ved å kode vekk pæresjekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Stemmer detat pæresjekken gjør at det blinker med lysa av og tenning på, den gjør også at det blafrer på tomgang for eksempel. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikers91 Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Sendte en mail til de som selger LED pærene på eBay, de sa at det hjalp ved å sette inn noen motstander. Og over her så har en sagt at det er mulig å fjerne flimringen ved å kode vekk pæresjekk Hvordan blir det da med led pære i ryggelyset? Skal være innebygd motstander i den, men hvordan får dere vekk pæresjekken evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Noen som vet hva de kalles disse LED plankene som selges? Brukes vel som langlys på biler og man får dem i forskjellige lengder.. opptil 1 meter sikkert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Sendte en mail til de som selger LED pærene på eBay, de sa at det hjalp ved å sette inn noen motstander. Og over her så har en sagt at det er mulig å fjerne flimringen ved å kode vekk pæresjekk Hvordan blir det da med led pære i ryggelyset? Skal være innebygd motstander i den, men hvordan får dere vekk pæresjekken evt? For og få vekk pæresjekken på bilen så må dette kodes vekk via diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Om dere bor i oslo området så kan jeg fjerne pæresjekk om det blir et problem. Hvilke AE pærer av LED anbefales ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 MTEC V3.0 pærene er vel de beste til nå? Men de koster en del, lyser veldig bra Jeg kjøpte noen billige pærer fra eBay, 140kr inkl frakt, syns de funker knall Ikke så veldig bra lys om dagen men bra om natten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWbørge Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Er dette pærene vi snakker om? kommer fler og fler inn på markedet nå ser jeg... blir usikker på hvilken man skal bestille... det er til grøftelysan! takk for tips http://www.ebay.com/itm/Xenon-White-CRE ... 337d9d82d0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=25w ... &_from=R40 Her er hvertfall noen, de fleste ser hvertfall lik ut. Ligner veldig på de jeg kjøpte, ville nok kjøpt noen som er error-free og med motstander, mine pærer flimrer konstant, ble fortalt at det hjalp med motstander, men jeg må vel kode vekk pæresjekken og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Noen som vet fraktprisen til han som selger MTec v3 i første post? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå