Azeton Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Ser de selger så mye rart til AE, Blir Cree 25W i AE for sterkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Jeg har 25w pærer, blir ikke så veldig sterkt nei, så det trenger en ikke bekymre seg over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Jeg har LED i sprederene! Jeg er veldig fornøyd. Jeg hadde ett krav når jeg skulle bytte fra halogen å prøve LED, å det var at dem skulle syntes skikkelig om dagen.. Siden jeg kjører med kjørelys å spredere, driter jeg i om jeg ser noe ekstra med di. Jeg hadde egentlig planer om xenon, siden dem har så billige kitt på Biltema. (Skal ha Mfanger til våren, så gadd ikke kjøpe dyre greier til vinter fangeren.) Men så kjørte jeg flyttelasset mitt med BMW, å fikk plutselig øye på at jeg hadde LED pærer liggende som passa i sprederene. Blei fornøyd jeg, til at jeg ikke aner hvor pærene kommer ifra.. Skal ha xenon i Mfangeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Du skal ikke bruke spredere og kjørelys samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Jo, DET skal JEG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Greit, Håper jeg møter deg en gang. Da blir det alt av lys på og lommelykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTore Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Heisann, ser det står lite om Leds til Angel Eyes H8 til E60 LCI. Hva er det som anbefales der? Tenker også på at de må gi mest mulig hvitt lys og ikke blått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Greit, Håper jeg møter deg en gang. Da blir det alt av lys på og lommelykt. Tommel opp Bøtesatsen er vel 2500 også og det er en grunn til det. Trøster meg med at de som ikke skjønner man blender også seg selv med å bruke tåkelys sammen med nærlys har mye annet de ikke skjønner her i verden også... Enkel fysikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Noen som kan fortelle meg hva jeg skal ha til en E61 facelift ? Må være sterkest mulig, ingen feil mld osv. Hva slags sokkel skal lyktene ha ? Er lys ringene det er snakk om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTore Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 ja lurer fælt på dette jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Noen som kan fortelle meg hva jeg skal ha til en E61 facelift ?Må være sterkest mulig, ingen feil mld osv. Hva slags sokkel skal lyktene ha ? Er lys ringene det er snakk om MTEC V3.0 pærer er vel de beste LED pærene ute på markedet nå? De gir sterkt lys og ingen feilmld. Står at de passer E60-E61 pre LCI .. http://www.ebay.com/itm/MTEC-V3-6W-LED- ... 5d38915c78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTore Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Jepp, for pre-lci ja. Men vi tenker på lci modellene, dvs nyeste e60/61 (facelift) som har andre lykter enn pre-lci. Derfor passer ikke disse pærene til oss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsen93 Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 http://www.ekstralys.no/products/led-ti ... e---h8-24w disse skal vel være ganske råe til lci. Selv kjører jeg med 10w fra ekstralys.no disse lyser svakt, 10w skal ifølge målingene deres gi dobbelt så mye lux, så 24w'ene burde fungere bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Ups, så ikke at han skrev facelift. Her er H8 MTEC pærer, dog ikke V3.0 men vil da tro de skal lyse omtrent like sterkt. http://www.ebay.com/itm/MTEC-H8-12W-CRE ... c0&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Men folkens da, alt står jo på s. 1!! De beste og mest hvite led til alle med ae. Både face og preface. Les s 1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå