boost Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 hvor store ballaster må ein ha? har noen ifra eit Xenon kit det vil vel fungere kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWbørge Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Om noen skulle være i tvil..... Gjenstår å åpne og sjekke, men man må vel kunne stole på on board manual??? Har trodd jeg hadde HB4 pærer hele tiden... 2011 F10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Ser jo på pæren i lykten utenifra at det er H8, HB4, h1 osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Noen som kan anbefale noen skiltlyspærer som ikke koster skjorten? Vil helst ikke ha noen som lyser opp hele bakenden, men som originalt bare med hvitt lys, selvfølgelig uten feilmeldinger. Så at den ene var røket i dag. Trodde det skulle komme feilmeldinger, men det gjorde det ikke. Bilen er en e90 pre-face Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Gir dei fleste led pærene flimring i oppstarten? Ser fleire nevne dette når dei montera på ringene :/ Skulle hatt nokon som funka til e66:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Gir dei fleste led pærene flimring i oppstarten?Ser fleire nevne dette når dei montera på ringene :/ Skulle hatt nokon som funka til e66:) De billige gjør det, selv om dem ikke altid er så billige. Mtec led blinker ikke Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Takker:). Gidder ikkje ha noko som blinker, sjølv om det er nokon sekund. Blir for domt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Takker:). Gidder ikkje ha noko som blinker, sjølv om det er nokon sekund. Blir for domt:) Løsningen er å for eks. kode vekk pæresjekken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Hjalp ikke å kode vekk pæresjekk ang. flimring for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Hjalp ikke å kode vekk pæresjekk ang. flimring for min del. Har du gjort det nå? Da er det nok LM som tuller seg ,evt justere spenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Nå har jeg ikke lagt sjela mi i å søke så mye, men lurer på følgende: Noen som har et bra oppsett til hvite AE til E61, samt pærer til tåkelykter foran som gir noenlunde likt lys?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Nå har jeg ikke lagt sjela mi i å søke så mye, men lurer på følgende: Noen som har et bra oppsett til hvite AE til E61, samt pærer til tåkelykter foran som gir noenlunde likt lys?? Jepp eneste du trenger og gjøre er å gå til side 1 Der er de med best tilbakemelding (også utland) lainet på rekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Jeg må ha slike ting inn med teskje skjønner du..! Har jeg skjønt det riktig at man må ha ballast for å få lyse ringer i AE ?? Eller holder det bare å bytte pærer slik jeg gjorde på E91`n jeg hadde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Det holder og bare bytte pærer, som jeg selv gjør. Kjøpte noen billige med ballaster i sommer og det var virkelig noe drit gå enten for m. Eller cree med 6w Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Takk for hjelp Da får jeg bestille opp pærer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå