Reef89 Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Enig i den der ja, men er ikke så lenge tid LED også blir kjøre lys på kveldstid, spm. Om tid Og til dere som sliter med blinkende og feil melding så står også løsningen på det i tråden her. Kjapp repetisjon: Har du pæresjekken vil det blinke under opp start. Koder du vekk den skal det ikke blinke. Får du feilmelding på led i obc så har glemt motstand eller har kjøpt noe Kina drit. Som andre her inne har nevnt så blinker ikke mtec LED for ae uansett, rett og jeg tar feil. Jeg kjører selv den vanlige 6w ae fra ebay ingen feilmeldinger, men er blinking. 25w i spredere ingen feilmelding med motstand. Der lyser no mine lys mer en 0,5m. Husk at lyset som jeg har skrevet her før blir kjempe mye dårligere når lykten er gammel, fukt og støv skadet. Kjøp nye eller vask de. Kjøpte selv nye og ser helt for jævlig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 må ein på bmw for å kode dette vekk ? pæresjekken. eller kva slags diognose utstyr treng ein ? spørte begge forhandlarane på ebay , før eg kjøpte å dei lova det skulle ikkje bli noko problem. å når ein må ut med heile frontfangaren å lyktene på min 7 serie so var detta jævla surt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Aner ikke om BMW kan deaktivere pæresjekk, lurer på og ringe dem i morgen og spør, bare på F Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsen93 Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Bmw kan deaktivere pæresjekken er også mulig og gjøre det selv vis man har denne eller lignende kabel. står en del om dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Ringte du BMW? Følgte ikkje med cd lr programvare på det du linka til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 vi uncheck`et pæresjekk på christerM sin e39, han får ingen feilmeldinger i obc, men fremdeles blinker dem under oppstart. dette var med bmw scanner 1.4.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 vi uncheck`et pæresjekk på christerM sin e39, han får ingen feilmeldinger i obc, men fremdeles blinker dem under oppstart.dette var med bmw scanner 1.4.0 Huket du av både cold og hot da? Nei fikk ikke ringt.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 er det 2 plasser å huke av altså? isåfall nei... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Ja, for varm og kald sjekk, kald er når pæra er av, og varm når den er på. Kald sjekk skaper blinking ved start, varm kan skape blaffring i lyset,. Vertfall slik jeg har opplevd det selv.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Da skal dette prøves. takk edit: var ikke innpå denne for å ta vekk check. http://www.ecutool.com/proimg/BMW%20Sca ... 5010_f.jpg var vel innpå ike, så det ikke skulle komme opp feilmeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Da hjelper det lite det er på bilde der du må slå av Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 var det jeg regnet med. hva årsmodeller kommer man innpå den der me da? min 96 e39 kommer ikke innpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 var det jeg regnet med.hva årsmodeller kommer man innpå den der me da? min 96 e39 kommer ikke innpå. Det er jeg usikker på faktisk.. Men meny valgene varierer alt etter modell virker det som.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Jeg kjøpte min første BMW for en måned siden ca, og der var det gule Angel Eyes og tenkte på og bytte de, og lagde en tråd om det. Han selveste Alpejohn anbefalte MTECPOWER sine V3 Angel Eyes pærer, og det endte med at jeg kjøpte fire forskjellige lys fra MTECPOWER på Ebay, deriblant nye xenon pærer (de gamle hadde forskjellig farger og svake) som gjorde lyset mye sterkere og penere, Angel Eyes som Alpejohn anbefalte meg, fjernlys av H7 som jeg ikke har fått helt sammenligna enda ettersom ene lykta mi har ei justeringsarm som er knekt, og den var stripsa så måtte kutte stripsen for og få ut lykta, men skal prøve og ordne noe i helga, få stripsa den opp igjen inntil videre, også kjøpte jeg skilt lys fra MTECPOWER, og de er helt ville i lysstyrken, det er faktisk litt for mye lys, legger ut et bilde av de nye angeleyesene og skiltlyset under. Original gul - MTECPOWER Angel Eyes (Mørkt og ikke akkurat verdens beste kamera, iPhone 5 med noenlunde fokus) Bilen i dagslys Det syke skiltlyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Hvordan er det å bytte i AE e61? Lett jobb? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå